וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: אלכס המילטון חתם עד לסיום העונה

6.11.2021 / 9:12

הגארד (28, 1.93) שהצטיין בשורות מכבי ראשון לציון במשך עונה וחצי יצטרף לסגל של אריאל בית הלחמי ויחליף את מנצאריס המאכזב. כריסטיאן דוליטל סיים את העונה בפורטו ריקו ויצטרף בשבוע הבא

הפועל אילת החתימה הלילה (בין שישי לשבת) את הגארד האמריקאי אלכס המילטון ששיחק במשך עונה וחצי במכבי ראשון לציון. המילטון, שמתאושש מפציעה ברגלו, צפוי לנחות במהלך השבוע הבא באילת ויחליף בסגל את ונגליס מנצאריס שמסיים את חוזהו הזמני ויעזוב.

מי שעוד יגיע לאילת השבוע הוא שחקן הפנים האמריקאי כריסטיאן דוליטל שסיים אתמול את העונה בפורטו ריקו וחתם על חוזה כבר לפני מספר שבועות. דוליטל יחליף בסגל את שהיד דיוויס שאמור להמשיך עד שהקבוצה תודח מאירופה.

שחקן מכבי ראשון לציון אלכס המילטון מול שחקן הפועל ירושלים עמנואל טרי. דני מרון
יחזק את הסגל של בית הלחמי. המילטון/דני מרון

המילטון (28, 1.93) הוא בוגר אוניברסיטת לואיזיאנה טק משנת 2016 ששיחק במשך שנתיים בליגת הפיתוח לפני שיצא בקיץ 2018 לאירופה וחתם ביובנטוס הליטאית. במהלך העונה עבר למכבי ראשון לציון של גיא גודס והגיע איתה לגמר הפיינל פור. הוא המשיך בעיר היין לעונה נוספת שנגמרה עם גמר פיינל פור נוסף ורשם בעונתו השנייה מספרים נהדרים של 15.8 נקודות, 4.8 אסיסטים ו-4.7 ריבאונדים בממוצע למשחק. את העונה שעברה פתח המילטון במדי גלאטסראיי, לא הצליח וסיים אותה במדי בון הגרמנית במדיה סבל מפציעה ועבר ניתוח.

אילת פתחה את העונה בצורה לא טובה בשל הסגל הקצר שנבע משחרור של שני זרים בעקבות בעיות משמעת ופציעה של בן קרטר. בליגה ניצחה הקבוצה פעם אחת מארבעה מחזורים ובאירופה היא במאזן של שני ניצחונות מול שני הפסדים ותגיע באמצע השבוע למשחק חשוב מאוד בקייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully