וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה - הפועל נוף הגליל: ויסאם רבאח יפתח לראשונה מאז הפציעה

6.11.2021 / 13:49

הבלם מתוכנן לפתוח בדיוק שנה אחרי שקרע את הרצועה הצולבת, אורן גולן שוחח עם השחקנים בניסיון להשיב להם את הביטחון. האורחת תיאלץ להסתדר ללא אקווה, פרץ ופרייטר

קליפ כל שערי המחזור בליגת העל/ספורט1

הפועל חדרה

אחרי שנוצחה בשני משחקי הליגה האחרונים שלה, הפועל חדרה תארח מחר את הפועל נוף הגליל (ראשון, 19:00) בתקווה לחזור למסלול הנצחונות. חדרה פתחה את העונה בצורה טובה מאוד, אבל שני הפסדים בתוצאה זהה של 3:0 להפועל תל אביב ולהפועל חיפה עירערו מאוד את ביטחון השחקנים ואנשי הקבוצה.

אורן גולן, האיש החזק במועדון, שוחח היום עם השחקנים וניסה לעודד אותם לקראת המשחק: "שני ההפסדים האחרונים שלנו לא מאפיינים את הפועל חדרה", אמר גולן, "בלי הלחימה והרוח של הפועל חדרה, לא נגיע לשום מקום. אנחנו מאמינים בכולכם מאוד, אבל בלי שתחזרו ל-DNA שלנו, לא נוכל לחזור לנצח".

בפן המקצועי, המאמן מנחם קורצקי צפוי לעשות מספר שינויים בהרכב כאשר ויסאם רבאח, שהחלים מקרע ברצועה הצולבת וחזר לאחרונה לפעילות מלאה, צפוי לפתוח בעמדת הבלם, לראשונה מאז נפצע בדיוק לפני שנה. המגן הבולגרי אביליו מרקוב ישוב להרכב ובחלק הקדמי צפוי שובל גוזלן לפתוח לצידו של גוסטבו מרמנטיני. החלוץ מוחמד גדיר, שלא כשיר במאת האחוזים, יכלל בסגל, אך הוא לא צפוי לפתוח. קורצקי יחסר את עומר דנינו, אביאל בן חמו וגלעד אברמוב שצפויים לחזור לסגל, אחרי פגרת הנבחרת.

אורן גולן הפועל חדרה. שלומי גבאי, שלומי גבאי
שוחח עם השחקנים בתקווה להחזיר את הביטחון. אורן גולן/שלומי גבאי, שלומי גבאי

הפועל נוף הגליל

הפועל נוף הגליל, שרשמה נצחון דרמטי בזמן פציעות נגד בית"ר ירושלים במחזר שעבר, תנסה להמשיך במומנטום החיובי במשחק החוץ בנתניה. "עשינו נצחון חשוב בשבוע שעבר ועכשיו חשוב לייצר המשכיות כדי לצאת ברוגע לפגרה", אמרו בקבוצה.

המאמן ירון הוכנבוים ייאלץ לערוך מספר שינויים בהרכב, בעיקר בשל חסרונם של צמד הבלמים דיויד אקווה שהורחק וירין פרץ הפצוע. בנוסף אליהם יעדר גם החלוץ קווין פרייטר שמורחק בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. לכן, פדרו סאס, שמשחק בדרך כלל כקשר, יפתח בהגנה לצידם של דולב אזולאי ויבגני ברקמן, כשרועי שוקרני ישוב להרכב ויפתח בקישור. והיב חביבאללה ימשיך לקבל קרדיט בחלק הקדמי לצד סתיו נחמני ולוואגה קיזיטו.

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלולר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
פדרו סאס שחקן הפועל נוף הגליל. אריאל שלום
הפעם יעלה במרכז הגנה. פדרו סאס/אריאל שלום

טריוויה

* מפגש היסטורי בין הקבוצות בליגת העל. במשחק היחיד שהפועל חדרה אירחה בליגה הלאומית, הפועל נוף הגליל (אז עוד נצרת עילית) ניצחה 2:4 בעפולה. ירון הוכנבוים עמד גם אז על הקווים והבלם דולב אזולאי כבש את שער הליגה היחיד שלו במדי הקבוצה.

* הפועל חדרה הובסה 3:0 בשני המחזורים האחרונים, אחרי שבכל ששת מחזורי הפתיחה גם יחד ספגה שלושה שערים.

* חדרה היא הקבוצה היחידה שעדיין לא ניצחה או אפילו כבשה שער במשחק בית העונה. פעמיים סיימה ב-0:0 ובמשחק האחרון הפסידה 3:0 להפועל תל אביב.

* נוף הגליל, לעומת זאת, הפסידה שלושה משחקי חוץ ברצף, אבל חוזרת למגרש בו השיגה את ניצחונה היחיד כאורחת - 1:3 על מכבי נתניה במחזור השני.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוהד אסולין
אצטדיון: נתניה
קהל: 871

משחקי השבת:

הפועל ירושלים - מכבי נתניה 1:2
הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד 1:1
בני סכנין - הפועל חיפה 2:2
מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים 3:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully