וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי יחמיץ את בורדו, אך יטוס לנבחרת. ראמוס מתקרב לחזרה

עודכן לאחרונה: 5.11.2021 / 16:57

הארגנטינאי לא כשיר למשחק החוץ בשבת, במועדון מאמינים כי יוכל לשחק במדי נבחרתו נגד ברזיל. הבלם יצטרף לאימונים בשבוע הבא

תקציר: מארסיי - לאציו 2:2/ספורט1

אחרי המעידה הדרמטית במשחק החוץ נגד ר.ב. לייפציג בליגת האלופות שלשום (רביעי), פריז סן ז'רמן תחזור מחר לליגה הצרפתית ותתארח אצל בורדו במסגרת המחזור ה-13, כאשר יממה לפני המשחק לסגנית אלופת צרפת יש חדשות רעות וחדשות טובות. מצד אחד, המאמן מאוריסיו פוצ'טינו אישר כי ליאונל מסי יחמיץ את ההתמודדות, אולם מנגד, נראה שסרחיו ראמוס סוף סוף מתקרב להופעה ראשונה במדי הקבוצה מעיר האורות.

כזכור, מסי נכלל השבוע בסגל נבחרת ארגנטינה שזומן לצמד המשחקים נגד אורוגוואי וברזיל במסגרת מוקדמות המונדיאל, כאשר בצוות הרפואי של פריז סן ז'רמן מעריכים כי הוא יהיה כשיר למפגש עם הסלסאו, אך מטילים בספק בזמינות שלו למשחק נגד לואיס סוארס וחבריו. כך או כך, פוצ'טינו הבהיר כי מסי אכן יטוס לארגנטינה כדי להצטרף להכנות תחת ליאונל סקאלוני, ביחד עם קשר פ.ס.ז' ליאנדרו פארדס שסובל אף הוא מפציעה ולא ברור האם יוכל לשחק. מסי שהה השבוע במדריד ושם קיבל טיפול בברכו הפגועה, אך כבר חזר לפריז.

באשר לראמוס, במשחק נגד בורדו הבלם הספרדי הוותיק לא יוכל ליטול חלק, אבל במועדון אישרו כי בשבוע הבא הוא יצטרף לאימונים לצד יתר השחקנים וההערכה היא שהוא עשוי לקבל דקות ראשונות במדי פריז סן ז'רמן במשחק נגד נאנט ב-20 בנובמבר, אחרי פגרת הנבחרות.

שחקן פריז סן ז'רמן, סרחיו ראמוס. Xavier Laine, GettyImages
מתקרב להופעת הבכורה בפריז סן ז'רמן. סרחיו ראמוס/GettyImages, Xavier Laine

מי שלא ישחקו בשבת מלבד מסי, ראמוס ופארדס, הם פרנסל קימפמבה שייבדק מחדש בעוד 10 ימים אחרי שנפגע בשריר הירך האחורי, מרקו וראטי שאמור לחזור לשחק אחרי הפגרה ורפאיניה שסובל מכאבים במותן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully