וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "היינו במומנטום טוב, עם ביטחון - משהו נפגע"

5.11.2021 / 16:11

מאמן הפועל חדרה מתכונן לקראת המפגש עם הפועל נוף הגליל ביום ראשון, והתייחס לירידה ביכולת של קבוצתו: "נחזיר את האמונה"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל חדרה 0:3/ספורט1

הפועל חדרה תארח ביום ראשון את הפועל נוף הגליל ותנסה לקטוע את רצף שני ההפסדים הרצופים שספגה הקבוצה. חדרה שנוצחה פעמיים 0:3 נגד הפועל ת"א והפועל חיפה, תנסה להתאושש מול העולה החדשה, כאשר המאמן מנחם קורצקי, יאלץ להסתדר ללא עומר דנינו, אביאל בן חמו וגלעד אברמוב הפצועים, כאשר לעומתם מוחמד גדיר הצליח להשלים אימון מלא ונראה שהפציעה בקרסולו, קלה מכפי שחשבו בתחילה.

"מה שאפיין אותנו מאוד מתחילת השנה זה שהקבוצה הייתה חזקה טקטית, היה קשה מאוד להגיע נגדנו למצבים", אמר המאמן קורצקי לקראת המשחק. "בשני המשחקים האחרונים אני חושב שבדברים האלו מאוד נפלנו, והדברים האלו הכריעו למעשה את המשחקים, וחבל, כי היינו בסוג של מומנטום חיובי, מומנטום טוב, היה המון ביטחון, גם לשחקנים, גם לצוות, ומשהו נפגע. נצטרך להחזיר את זה. זה התפקיד שלנו, אנחנו כצוות, אני כמאמן, אני חושב שזה התפקיד העיקרי שלנו, להחזיר לשחקנים את הביטחון והאמונה כדי שביום ראשון, נעשה משחק טוב עם תוצאה טובה".

מאמן הפועל חדרה, מנחם קורצקי. דני מרון
לא משתמשים בפצועים כתירוץ. קורצקי/דני מרון

על כמות הפצועים והנעדרים: "אנחנו לא משתמשים בזה. אני חושב שבסופו של דבר בכל קבוצה יש פצוע או שניים. נכון שבחדרה לאורך כל העונה אנחנו עם המון פציעות, המון שחקנים שלא שיחקו באופן תדיר, גם השחקנים שחזרו, אנחנו מנסים להחזיר אותם לכושר משחק אם הם לא שיחקו הרבה זמן, אבל חד משמעית זה לא תירוץ, כי גם בלעדיהם ידענו לעשות תוצאות טובות ולהביא את חדרה למיקום טוב וזה משהו שלא נשתמש בו כתירוץ, אלא נמשיך להאמין בסגל ובשחקנים שנמצאים".

קורצקי מאמין שאחרי פגרת הנבחרת יעמוד לרשותו סגל מלא: "אנחנו שואפים לשם, אני חושב שהפגרה באה לנו בזמן טוב, קודם כל להכשיר את הפצועים, אבל אנחנו צריכים להתעסק במשחק הקרוב, לבוא אליו מוכנים, להחזיר את השחקנים למסלול של היכולת הטובה, וחד משמעית למסלול הניצחונות. זה משהו שאנחנו זקוקים לו".

על הגדרת המטרות לזמן הקרוב: "המטרות שלנו לא השתנו גם כשהיינו בצמרת, היה לנו מאוד ברור שתבוא נפילה בסופו של דבר, החוכמה זה לצאת ממנה כמה שיותר מהר, אבל המטרות שלנו היו מתחילת שנה ונשארו לאורך כל הזמן, לברוח מהתחתית, לעשות עונה שקטה ורגועה, לשלב שחקנים צעירים, לתת הזדמנויות לעוד שחקנים שנמצאים בסגל, זו המטרה העיקרית. כמובן שאם אנחנו נעשה תוצאות טובות וככל שנתקדם לקראת הסיבוב השני, נגדיר מטרות מחדש. אנחנו רוצים לברוח מהתחתית כדי להיחלץ מהמקום שיורדים ליגה, חד משמעית. הפועל חדרה קודם כל צריכה לדאוג שהיא תישאר בליגה, כמובן שנשמח לעשות את זה כמה שיותר מהר, כדי שנוכל להגדיר מטרות חדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully