וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם גוטי לא יחזור עד ינואר, הפועל נוף הגליל תחפש בלם אחר

עודכן לאחרונה: 5.11.2021 / 14:42

הברזילאי ינותח בכתפו ובקבוצה ימתינו לשובו עד חלון ההעברות. בינתיים, ירון הוכנבוים מתמודד עם כאב ראש בגזרת ההגנה: "כנראה שנצטרך לאלתר"

תקציר: הפועל נוף הגליל - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

הפועל נוף הגליל תצא ביום ראשון למשחק חוץ נגד הפועל חדרה (19:00) ותנסה לחבר ניצחון שני ברציפות, אחרי ה-0:1 הדרמטי על בית"ר ירושלים במחזור האחרון. הצפוניים, שמרוצים מאוד מקצב צבירת הנקודות עד עכשיו, ינסו להוסיף למאזנם לפחות נקודה נוספת כדי לצאת בראש שקט לפגרת הנבחרות והשזרוע.

למאמן ירון הוכנבוים יש כאב ראש לא קטן בכל הנוגע לאיוש חוליית ההגנה, לאחר הרחקתו של דייויד אקווה, פציעתו של ירין פרץ וההיעדרות הארוכה של הבלם גוטי, שינותח השבוע בכתפו בברזיל. במועדון ימתינו לברזילאי לפחות עד ינואר ואם הוא יצליח להתאושש, הוא צפוי לשוב לקבוצה. במקרה שלא יהיה כשיר, בנוף הגליל יחפשו בלם אחר במקומו.

ירון הוכנבוים, מאמן הפועל נוף הגליל. מאור אלקסלסי
יצטרך לאלתר בהגנה. ירון הוכנבוים/מאור אלקסלסי

"אני רוצה לראות במשחק הזה את הפועל נוף הגליל הרגילה, עם משחק קצבי ועם כל הכלים ההתקפיים שברשותנו", אמר הוכנבוים לקראת המשחק. "נעלה כהרגלנו, אין התאמות באופן מיוחד להפועל חדרה. אנחנו תמיד מחפשים להתגבר על הדברים הטובים של היריבה ומנגד לנצל חולשה כזאת או אחרת".

על היעדרות הבלמים אמר המאמן: "יש לנו שתי אפשרויות, או לשחק עם שני בלמים בלבד, או לאלתר משהו ואנחנו כנראה נלך לכיוון האלתור. אנחנו מאוד מרוצים מהמיקום שלנו בטבלה. כשהיינו במחזור השלישי וקיבלנו את כל המחמאות, אמרתי שנחכה ונראה את הטבלה במחזור שביעי-שמיני, אז היום אחרי המחזור השמיני אנחנו מאוד מרוצים מאיפה שאנחנו נמצאים ונמשיך עם השיטה שלנו. נצטרך לאלתר עם אחד הבלמים, כי אנחנו חסרים כרגע שלושה".

הוכנבוים נשאל האם העובדה שקבוצתו סומנה כיורדת בטוחה מסייעת לה לאסוף נקודות כאנדרדוג, והשיב: "לא חושב שיש משמעות למה שהפרשנים אמרו עלינו ואיפה שקטלגו אותנו. אני חושב שיש משמעות לעבודה נכונה ולציוות והדבק של השחקנים. בסופו של יום אנחנו רואים שיש לנו קבוצה בריאה, טובה ותוססת, שמחפשת לשחק התקפי ולעומק, כדורגל שמח. במשחקים שלנו יש הרבה מאוד שערים, לא תמיד זה לטובתנו, אבל יש הרבה עניין במשחקים שלנו, כי אנחנו משחקים התקפי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully