וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזואה בכה בחדר ההלבשה: "גם בישראל הוא כל הזמן איבד את הראש"

בפולין קטלו את הפורטוגלי אחרי מופע האימים נגד נאפולי, בקבוצה ניסו לנחם. הבלם וייטסקה: "הוא השחקן הכי טוב שלנו, זה צירוף מקרים מצער"

תקציר: לגיה ורשה - נאפולי 4:1/ספורט1

גם כשהוא מנצח וגם כשהוא מפסיד - ז'וזואה ממשיך לעורר סערות. הקשר הפורטוגלי ששיחק בהפועל באר שבע חווה אמש (חמישי) את אחד המשחקים הקשים בקריירה שלו, כשגרם לשני פנדלים בהפסד 4:1 של לגיה ורשה מול נאפולי בליגה האירופית. בתקשורת המקומית קטלו את ז'וזואה, ציינו ש"היה לו ערב קטסטרופלי ולגיה שילמה מחיר כבד על הטעויות שלו", באחד האתרים אף ציינו ש"גם בישראל הוא איבד את הראש לעיתים קרובות", אבל הקבוצה הייתה עסוקה בעיקר בלעודד אותו, אחרי שלפי הדיווחים פרץ בבכי בחדר ההלבשה ו"נראה שבור" מחלקו בתבוסה.

עם סיום המשחק העלתה לגיה ציוץ בטוויטר עם תמונה של הפורטוגלי וכתבה: "טעויות יכולות לקרות, תרים את הראש". גם הבלם מתאוש וייטסקה גיבה את ז'וזואה ואמר בסיום: "קשה לקבוע איך המשחק היה מתפתח בלי הפנדלים, אבל אני יכול לומר שז'וזואה לקח את זה מאוד קשה. כולנו עומדים מאחוריו. לדעתי, הוא השחקן הכי טוב שלנו. הוא יודע להחזיק בכדור ורוצה לשחק כדורגל התקפי. זה רגע כואב עבורו, אבל נתמוך בו. כשפגשתי אותו לראשונה, מיד ידעתי שיש לי אישיות חזקה עם ראש חזק. הוא יוכיח את זה במשחקים הקרובים, ויראה שהטעויות שלו היו רק צירוף מקרים. הוא יעזור לנו המון בהמשך".

שחקן לגיה ורשה ז'וזואה מכשיל את שחקן נאפולי מתאו פוליטאנו. PressFocus/MB Media, GettyImages
אחד הערבים הקשים בקריירה. ז'וזואה אתמול/GettyImages, PressFocus/MB Media

המאמן צ'סלב מיחנייביץ' גם כן סירב להפנות אצבע מאשימה כלפי ז'וזואה בסיום ואמר: "עוד לא צפיתי במשחק שוב, אז קשה להגיע למסקנות. בזמן אמת עושים טעויות לפעמים, צריך לנתח אותן לאחר מכן ולהשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully