וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילבקין: "עם התקפה מאוזנת נהיה אחת הקבוצות הטובות ביורוליג"

5.11.2021 / 6:30

כשהיא עם רצף של ארבעה ניצחונות, מכבי תל אביב תתארח אצל באסקוניה (21:30), היריבה אותה פגשה הכי הרבה פעמים בהיסטוריה שלה ביורוליג. בקבוצה שידרו לשחקנים כי המשחק תלוי בהם: "יש לנו יותר כימיה ככל שאנחנו משחקים יותר"

מכבי תל אביב תמשיך הערב (שישי, 21:30) את עונת היורוליג שלה כשתתארח בבואסה ארינה שבויטוריה אצל באסקוניה הספרדית. הצהובים מגיעים למשחק עם רצף של ארבעה ניצחונות יורוליג ומאזן של חמישה ניצחונות מול שני הפסדים. מנגד הקבוצה המארחת הפסידה את שני המשחקים האחרונים שלה במפעל והיא נמצאת במאזן של שלושה ניצחונות מול ארבעה הפסדים.

בכמה מילים: הצהובים יערכו הבוקר את האימון המסכם לקראת המשחק ולפניו יעברו תדריך וידאו נוסף. במכבי יצאו עם רמת ביטחון גבוהה מאוד לויטוריה, לאור רצף הניצחונות האחרון, ובצוות המקצועי הבהירו לשחקנים כי אם יבצעו את הדברים ברמת הביצוע של השבועות האחרונים, הם צפויים לצאת עם ניצחון גם מהמשחק הלא פשוט בספרד.

"אנחנו צריכים לשמור על אותו ריכוז שהיה לנו במשחקים האחרונים, ולהמשיך בצורה חיובית", ניתח קמרון טיילור, "יש לנו יותר כימיה, ככל שאנחנו משחקים יותר, אנחנו הופכים יותר לקבוצה. לא הייתה לנו הכנה, אז היינו צריכים ללמוד מהר - ואני חושב שאנחנו עושים את זה היטב".

"המשחק נגד ברצלונה נתן הצצה קטנה למה שאנחנו מסוגלים לעשות מבחינת חלוקת הנקודות", אמר סקוטי ווילבקין, "בתחילת העונה זה לקח לנו קצת זמן - אנחנו עדיין לא במקום שבו אנחנו יכולים להיות ויש לנו על מה לעבוד - אבל התקפה מאוזנת תעזור לנו להיות אחת הקבוצות הטובות ביורוליג".

שחקן מכבי תל אביב דרק וויליאמס עם ג'יימס נאנלי. דני מרון
הביטחון במכבי תל אביב גבוה. וויליאמס ונאנלי/דני מרון

במרכז ההתמודדות: ג'יימס נאנלי. כשהוא נמצא במומנטום נהדר בשבועות האחרונים יקווה הגארד-פורוורד של יאניס ספרופולוס להאריך את רצף המשחקים שלו בספרות כפולות לשישה ולדאוג להוריד מהלחץ מסקוטי ווילבקין.

הנתונים: המפגש הנוכחי בבואסה ארינה יהיה ה-32 בין הקבוצות מאז שהיורוליג קמה. מכבי תל אביב לא פגשה אף קבוצה אחרת כל כך הרבה פעמים לפני תחילת העונה הזאת, ובטבלת מפגשי היורוליג ערב העונה רק שבעה מפגשים נערכו יותר כשבמקום הראשון עומד המפגש בין באסקוניה לצסק"א מוסקבה שנערך 43 פעמים עד היום.

מכבי תל אביב מחזיקה ברצף של שלושה ניצחונות על באסקוניה החל מנובמבר 2019, כשהפעם האחרונה שהיא החזיקה ברצף שכזה היה בזכו ת3 ניצחונות רצופים בפלייאוף בשנת 2011. רק פעם אחת הצליחה מכבי להשיג ארבעה ניצחונות על היריבה הבאסקית. לצהובים שני ניצחונות רצופים על באסקוניה, מה שמשווה את הרצף הארוך ביותר שלהם נגד הבאסקים, שנקבע בין 2011 ל-2013.
רוקאס גיידריטיס מבאסקוניה קלע בספרות כפולות ב-15 מ-16 משחקי היורוליג האחרונים שלו וקלע שלשה אחת לפחות ב-24 מ-25 משחקי היורוליג האחרונים שלו. ג'יימס נאנלי קלע 15 נקודות והוסיף מדד אישי של 16 בחמישה משחקים רצופים. דריק וויליאמס מוביל את היורוליג באחוזים מחוץ לקשת עם 55.6 אחוזים.

ג'ייסון גריינג'ר שחקן באסקוניה. Gari Garaialde, GettyImages
חזר מאלבה ברלין. ג'ייסון גריינג'ר/GettyImages, Gari Garaialde

היריבה: קבוצה חדשה לחלוטין נבנתה בבאסקוניה אחרי שלא הצליחה להיכנס שנה שעברה לפלייאוף. השחקנים היחידים שהמשיכו מהעונה שעברה הם רוקאס גיידריטיס וטדאס שדקרסקיס הליטאים, ארטורס קורוץ' הלטבי ואלק פיטרס האמריקאי שלא שיחק עוד העונה ויעבור ניתוח בימים הקרובים. ג'ייסון גריינג'ר הוותיק חזר מאלבה ברלין, ונמצא על תקן שחקן מוביל, לצד גיידריטיס, וויד בולדווין שהגיע מבאיירן מינכן וסימונה פונטקיו שגם כן הגיע מאלבה. את עמדות הפנים ממלאים סטיבן אנוק ומאט קוסטלו האמריקאיים ולנדרי אנ'וקו הקמרוני. הגארד החדש למאר פיטרס לא צפוי לערוך את הבכורה שלו במדי באסקוניה.

שימו לב ל: סימונה פונטקיו. הפורוורד האיטלקי הוא קלע בחסד עם כמעט 50 אחוז מחוץ לקשת ורושם פתיחת עונה נהדרת בבאסקוניה. הוא גם זכור מהמפגש בין אלבה ברלין למכבי תל אביב בעונה שעברה כשהמטיר 16 נקודות והוריד 8 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully