וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומאן לשחקני בית"ר: "תאמינו בעצמכם". זריהן ופלייטר מועמדים ל-11

הירושלמים יתארחו אצל מכבי פתח תקוה (שבת, 19:50, ספורט3) בתקווה להרגיע את המאמן הלחוץ. מיכאל אוחנה יחזור אחרי הפגרה?. אצל המלאבסים: בלוריאן ואולסק בתמונת ההרכב

מחזור 9הסתיים06/11/2021
מכבי פתח תקוה
    0
    • (2) שועה
    • (15) שועה
    • (59, גול עצמי) בלוריאן
    בית"ר ירושלים
    קליפ כל שערי המחזור בליגת העל/ספורט1

    מכבי פתח תקוה

    מכבי פתח תקוה שהובכה בשבוע שעבר בהפסד להפועל ירושלים, תנסה לחזור מחר למסלול הנצחונות, כשתארח את בית"ר ירושלים, שתגיע גם היא אחרי הפסד. במועדון עסקו בתחילת השבוע, בעונש שספגו אוהדי בית"ר ירושלים, שלא הורשו תחילה להגיע למשחק במושבה, אולם בעקבות ערעור שהגישה ההתאחדות על העונש, התאפשרה בסופו של דבר, הגעתם של אוהדי בית"ר ובפתח תקוה מצפים לכ-3,000 צהובים שיגיעו לאצטדיון.

    בפן המקצועי עשוי המאמן גיא לוזון, לערוך מספר שינויים בהרכב, לעומת ה-11 שפתחו בשבוע שעבר. אור בלוריאן וניקו אולסק, שנכנסו כמחליפים מול הפועל ירושלים, נמצאים הפעם בתמונת ההרכב ועשויים לפתוח, על חשבונם של מרכוס דיניז ואיתן אזולאי.

    השוער אריק ינקו אמר לקראת המשחק: "אני חושב שמבחינת איך שאנחנו משחקים, אנחנו לא מציגים יכולת פחות טובה מהעונה שעברה. התוצאות לא מוכיחות את הפוטנציאל של הקבוצה שלנו השנה. עם הסידורים הנכונים ותוכנית המשחק הנכונה נעשה תוצאות יותר טובות ואת הרצף החיובי שאנחנו צריכים לעשות".

    הרכב משוער: אריק ינקו, דור אלו, דניאל פלשר, אור בלוריאן, מוחמד הינדי, ירדן כהן, ארד בר, ניקו אולסק, ג'יימס אדניי, לאמק בנדה, מוחמד עוואד

    אריק ינקו שוער מכבי פתח תקוה. אריאל שלום
    "לא נופלים ביכולת מהעונה שעברה". ינקו/אריאל שלום

    בית"ר ירושלים

    לאחר ההפסד לנוף הגליל שהשאיר את הקבוצה בתחתית, בית"ר ירושלים תפגוש מחר את מכבי פתח תקוה במושבה, בתקוה לצאת לפגרה במצב רוח טוב יותר. תמיר עדי המורחק ייעדר, וארווין קומאן הלחוץ אמר לשחקניו לקראת המשחק: "אם תביאו את הנחישות והמחויבות שהייתה לכם ב-10 שחקנים מול נוף הגליל ונוסיף את האיכויות בהתקפה, אנחנו יכולים וצריכים לנצח את המשחק, תדחפו ותאמינו בעצמכם".

    בצד המקצועי, הקבוצה תמשיך לשחק עם חמישה שחקני הגנה, כאשר אוראל דגני יפתח במקומו של תמיר עדי. בחלק הקדמי המאמן עדיין מתלבט, כאשר לאורך האימונים האחרונים גם ניב זריהן וחלאופילו פלייטר תורגלו כאופציה ל-11. מי שעוד ייעדרו הם מיכאל אוחנה ועמית כהן הפצועים. לגבי אוחנה, במועדון מעריכים כי לאחר הפגרה הוא יוכל לחזור לסגל, אך הדברים תלויים גם בתחושה הפיזית של השחקן לאורך האימונים בשבועות אלה.

    קרוב ל-2,000 אוהדים רכשו כרטיסים למשחק עד עכשיו וההערכה היא ש-4,000 יגיעו מחר למושבה.

    הרכב משוער: איתמר ניצן, רועי הרמן, אוראל דגני, אופיר קריאף, מקס גרצ'קין, אורן ביטון, אביאל זרגרי, קמסו מארה, ירדן שועה, ניב זריהן, ריצ'מונד בואצ'י.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

    בשיתוף פיטרו
    ניב זריהן שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
    יקבל צ'אנס בהרכב? זריהן/מאור אלקסלסי

    טריוויה

    * בעונה שעברה כל קבוצה ניצחה במגרש של יריבתה, וסך הכול מכבי פתח תקוה ניצחה את בית"ר ירושלים בבית רק פעמיים במסגרת ליגת העל מאז 2010.

    * הפעם האחרונה שהשתיים נפגשו במחזור התשיעי הייתה ב-2006/07, וגם אז גיא לוזון עמד על הקווים של המארחת שניצחה 1:3 באורווה. רוביל סרסור, קובי גנון ואורי לוזון כבשו למנצחת, מילובן מירוסביץ' צימק למי שזכתה באליפות בסיום אותה עונה.

    * מכבי פתח תקוה צברה שמונה מתשע הנקודות שלה העונה במשחקי בית ותנסה לייצר רצף של שלושה ניצחונות כמארחת - דבר שלא עשתה בליגת העל מאז פברואר-מרץ 2018.

    * ניצחון החוץ האחרון של בית"ר ירושלים שלא הושג בטדי, היה 0:1 על מכבי פתח תקוה בפברואר האחרון משער של עידן ורד. מאז היו לה שבעה הפסדים, שתי תוצאות תיקו ו-0:3 בדרבי כאורחת של הפועל ירושלים.

    * כרגע בית"ר נמצאת ברצף של שלושה הפסדי חוץ, שבהם גם לא כבשה. ארבעה הפסדי חוץ רצופים? זה לא קרה לה מאז פברואר-מאי 2016. רצף של ארבעה הפסדי חוץ על האפס? זה לא קרה מאז פברואר-אפריל 2014.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דניאל בר נתן
    אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
    קהל: 4906

    משחקי המחזור התשיעי:

    שבת, 15:00: הפועל ירושלים - מכבי נתניה (ספורט3)
    שבת, 17:30: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד (ספורט3)
    שבת, 18:00: בני סכנין - הפועל חיפה
    שבת, 19:50: מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים (ספורט3)

    ראשון, 19:00: הפועל חדרה - הפועל נוף הגליל
    ראשון, 20:15: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה (ספורט4)
    ראשון, 20:45: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully