וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאר שבע מצפים מהקהל לנהוג בבגרות, גורדנה ומיכה צפויים לפתוח

5.11.2021 / 9:36

אחרי סערת רוני לוי, המוליכה מקווה שמשחק הבית מול אשדוד (ש', 17:30, ספורט3) יעבור בשקט. רוקאביציה בספק, גיל כהן כשיר מנגד

מחזור 9הסתיים06/11/2021
הפועל באר שבע
  • רוקאביצה (90)
1:1
  • (22) צבטקוביץ'
מ.ס. אשדוד
קליפ כל שערי המחזור בליגת העל/ספורט1

הפועל באר שבע

אחרי שבוע סוער שהסתיים עם הורדת הלהבות באמצעות דברי ההתנצלות של רוני לוי אתמול במסיבת העיתונאים, תרצה מחר הפועל באר שבע לחזור לנצח אחרי התיקו מול מכבי נתניה בשבת שעברה. בקבוצה מאמינים שהקהל של הקבוצה יידע לנהוג בבגרות ולשים את המחלוקות שהתפתחו בכל הקשור לאיכות המשחק, למען הקבוצה.

מובילת הטבלה תפגוש את מי שהכאיבה לה הרבה בעונה שעברה, מ.ס. אשדוד, וכחלק מהשינוי שרוצים לראות במועדון, מקווים גם לשלוש נקודות מול הקבוצה של ג'קי בן זקן שידעה בתקציב מופחת בהרבה משל אלונה ברקת לנצח בטרנר בעונה החולפת ולשלוט באופן כללי במפגשים בין השתיים. לוי צפוי לערוך כמה שינויים בהרכב כאשר רועי גורדנה ודור מיכה אמורים לפתוח ב-11 במקום דוד קלטינס ויוג'ין אנסה.

ניקיטה רוקאביציה לא כשיר ב-100 אחוז וההחלטה אם לפתוח איתו תתקבל רק מחר. במידה שהוא יתחיל על הספסל, יעלה איתי שכטר בהרכב אחרי תקופה ממושכת שלא פתח. דנילו אספרייה שסיים את המשחק בנתניה עם מכה חזקה בקרסול, התאמן מלא בימים האחרונים ותורגל בהרכב. רביעיית ההגנה אמורה להמשיך כמו במשחקים האחרונים ובקבוצה ימשיכו לבנות על השיפור הגדול אצל רמזי ספורי בקישור.

הרכב משוער: עומרי גלזר, אור דדיה, מיגל ויטור, חאתם עבד אלחמיד, הלדר לופס, מריאנו באריירו, רועי גורדנה, רמזי ספורי, דור מיכה, דנילו אספרייה, ניקיטה רוקאביציה (איתי שכטר).

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הקהל ינהג בבגרות? רוני לוי/ברני ארדוב

מ.ס. אשדוד

מ.ס. אשדוד הפתיעה רבים כאשר הוציאה ארבע נקודות משני המשחקים האחרונים מול מכבי חיפה ומכבי תל אביב ובקבוצה רואים אתגר גדול בהוצאת נקודות גם במפגש מחר מול המוליכה הפועל באר שבע. המאמן רן בן שמעון צפוי להמשיך במערך של שלושה בלמים שהתייצב באחרונה כאשר גיל כהן שהיה מעט פצוע השבוע, אמור בסופו של דבר להיות כשיר ולהצטרף במרכז ההגנה אל ננאד צבטקוביץ' וטימותי אוואני שהזכירו בצמד המשחקים האחרון את היכולת הטובה שלהם מהעונה שעברה. מצד ימין מתלבט בן שמעון בין זוהר זסנו לטום בן זקן.

ההערכה היא שבקישור ימשיך המאמן עם אותם שחקנים דפנסיביים ששיחקו מול מכבי חיפה. לאשדוד יהיו פחות כלים בהתקפה מחר בשל ההרחקה של פאהד באיו והפציעה של מתאוסיניו שלא צפוי להתלבש. מי שעלול גם להחמיץ את המשחק הוא חמודי כנעאן שסובל מפציעה בשריר התאומים, אבל הוא רוצה לשחק למרות שהצוות הרפואי מעדיף שלא.

הרכב משוער: יואב ג'רפי, טום בן זקן (זוהר זסנו), טימותי אוואני, ננאד צבטקוביץ', גיל כהן, מונטרי קמאהני, פיראס אבו עקל, עטאא ג'אבר, נאור סבג, קני סייף, זקריה מוגיס.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מוחמד כנעאן שחקן מ.ס. אשדוד. דני מרון
רוצה לשחק, למרות התנגדות הצוות הרפואי. חמודי כנעאן/דני מרון

טריוויה

* מ.ס. אשדוד לא הפסידה להפועל באר שבע בארבעת המפגשים בעונה שעברה, כולל שני ניצחונות בטרנר. שלושה ניצחונות חוץ רצופים מול באר שבע לא היו לה מעולם.

* כל 22 המשחקים האחרונים בין הקבוצות הניבו שערים, מאז ה-0:0 בווסרמיל בנובמבר 2012. חאתם עבד אלחמיד פתח אז בהרכב אשדוד.

* בפעם היחידה שהשתיים נפגשו במחזור התשיעי, הפועל באר שבע ניצחה 1:3 באשדוד עם שער של מהראן ראדי וצמד של אנתוני וואקמה באוקטובר 2017.

* הפועל באר שבע מגיעה למשחק הליגה ה-100 שלה בטרנר אחרי שניצחה בשלושת משחקי הבית האחרונים. רצף ארוך יותר לא היה לה מאז חמשת הניצחונות הביתיים בתחילת 2019/20.

הרכבי הקבוצות

שופט: איתן שמואלביץ'
אצטדיון: טרנר
קהל: 10623

משחקי המחזור התשיעי:

שבת, 15:00: הפועל ירושלים - מכבי נתניה (ספורט3)
שבת, 17:30: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד (ספורט3)
שבת, 18:00: בני סכנין - הפועל חיפה
שבת, 19:50: מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים (ספורט3)

ראשון, 19:00: הפועל חדרה - הפועל נוף הגליל
ראשון, 20:15: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה (ספורט4)
ראשון, 20:45: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully