וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן ניצחה 1:2 את פרייבורג, דורטמונד הפסידה בלייפציג

שערים של גורצקה ולבנדובסקי הנחילו לפרייבורג המפתיעה הפסד בכורה וסידרו לאלופה פער של 4 נקודות בפסגה אחרי שהצהובים שחורים נכנעו 2:1. דאבור שיחק 11 דקות, הופנהיים הפסידה לבוכום

תקציר: באיירן מינכן - פרייבורג 1:2/ספורט1

המחזור ה-11 בבונדסליגה נמשך הערב (שבת) כשבמוקד ההפסד של בורוסיה דורטמונד 2:1 בלייפציג במפגש הצמרת. באיירן מינכן האלופה הנחילה לפני כן הפסד בכורה לפרייבורג עם 1:2 ביתי וברחה בפסגה. דאבור נכנס כמחליף בהפסד הופנהיים 2:0 בבוכום.

רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן עם לירוי סאנה. רויטרס
שער 60 ב-2021. לבנדובסקי חוגג עם גנאברי/רויטרס

באיירן מינכן - פרייבורג 1:2

תצוגה התקפית נהדרת של אלופת גרמניה סידרה לה 2:5 ביתי על בנפיקה ביום שלישי ואת הכרטיס לשמינית גמר ליגת האלופות כשהיא עם מאזן מושלם. הערב האלופה הנחילה סוף סוף הפסד בכורה לפרייבורג המפתיעה, אבל זה לא הלך לה בקלות הפעם. אחרי חצי שעה של לחץ כבד, לאון גורצקה העלה את הבווארים ליתרון מבישול של תומאס מולר. בדקה ה-75 רוברט לבנדובסקי כבש את שערו ה-13 העונה וה-60 ב-2021 לפני שיאניק האברר צימק בתוספת הזמן וקבע הפסד מכובד לפרייבורג. מנגד, באיירן הגדילה זמנית את הפער לארבע נקודות בפסגה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סומה נובוטני בוכום חוגג. רויטרס
נובוטני מבוכום חוגג/רויטרס

צפו ב-0:2 המשוגע של בוכום על הופנהיים

תקציר: בוכום - הופנהיים 0:2/ספורט1

בוכום - הופנהיים 0:2

הפסד מאכזב מאוד להופנהיים, שהייתה בתקופה טובה אבל הידרדרה למקום העשירי עם הפסד חמישי העונה. סומה נובוטני (66) כבש למארחים לפני שהשוער מנואל ריימן החמיץ פנדל למארחת. מונס דאבור קיבל סוף סוף דקות ראשונות בליגה כשנכנס כדי להושיע בדקה ה-79 במקום אקפוקומה. אבל עמוק בתוספת הזמן מילוש פנטוביץ' נעץ את המסמר השני עם שער מחצי מגרש מול הרשת החשופה.

צפו בתקציר הניצחון של לייפציג על דורטמונד

תקציר: לייפציג - בורוסיה דורטמונד 1:2/ספורט1

ר.ב. לייפציג - בורוסיה דורטמונד 1:2

הצהובים-שחורים איבדו את מאטס הומלס, שהורחק באדום תמוה מול אייאקס, והפסידו 3:1 לאייאקס בליגת האלופות. הערב, בסגל חסר במיוחד, הם רשמו הפסד נוסף ונעצרו אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, מעידה שבעקבותיה הם כעת במרחק ארבע נקודות מהמוליכה באיירן מינכן. לייפציג הגיעה אחרי שסחטה 2:2 מוצדק מפריז סן ז'רמן בליגת האלופות והערב מול ההרכב החסר של דורטמונד היא נהנתה משערים של כריסטופר אנקונקו (29) ויוסוף פולסן (68), לו בישל אנקונקו, בדרך לניצחון שהקפיץ אותה למקום החמישי. מרקו רויס איזן בדקה ה-52 מבישול של תומא מונייה ובדורטמונד קיוו שהם יצליחו להפוך ולנצח בפעם החמישית ברציפות במגרש בלייפציג, אבל השוויון החזיק מעמד 16 דקות ולייפציג ניצחה את דורטמונד בסך הכל בפעם השנייה מתוך שבעת המשחקים האחרונים שבהם אירחה אותה.

סילבן וידמר שחקן מיינץ. Alex Grimm, GettyImages
שחקן נבחרת שוויץ, וידמר, כבש מול הרבה מחבריו לנבחרת/GettyImages, Alex Grimm

צפו בתקציר: מיינץ - בורוסיה מנשנגדלבאך 1:1

תקציר: מיינץ - בורוסיה מנשנגדלבאך 1:1/ספורט1

מיינץ - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:1

המומנטום של הסייחים בעקבות ה-0:5 הענק על באיירן מינכן בגביע החזיק בדיוק משחק אחד והערב הם כבר נעצרו ואיבדו שתי נקודות. גלדבאך, שנאלצה לבצע שני חילופים מוקדמים כשמרכוס תוראם ופלוריאן נויהאוס נכנסו במקום ניקו אלבדי וברל אמבולו, כבש בדקה ה-38 וזה היה נויהאוס שהעניש מקרוב את שוער מיינץ רובין צנטנר על טעות שלו וקבע 0:1. המארחת הצליחה לאזן בדקה ה-76 משער של סילבן וידמר.

משחקים נוספים:

וולפסבורג - אוגסבורג 0:1
לוולפסבורג: לוקאס מצ'ה (14)

שטוטגרט - ארמיניה בילפלד 1:0
לבילפלד: מסאווה אוקוגאווה (19)

ביום ראשון הרטה ברלין תארח את באייר לברקוזן, פ.צ. קלן תפגוש את אוניון ברלין וגרויטר פירת תשחק מול איינטרכט פרנקפורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully