וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתראה של 5 ימים: אולגה רובין חוזרת לכלוב

עודכן לאחרונה: 4.11.2021 / 15:59

הלוחמת הישראלית חתמה בהתראה קצרה על חוזה לקרב. "הזאבה" תשוב להילחם לאחר שנתיים שבהן לא התחרתה בשל בעיות ביורוקרטיות עם ארגון בלאטור

אולגה רובין חוזרת לכלוב, כאשר אתמול (רביעי) נודע שהלוחמת הישראלית חתמה בהתראה של 5 ימים בלבד על חוזה לקרב מול פרסיליה דה סאוזה, שיתרחש ביום שבת ב-6 בנובמבר באירוע פריים 4 של ארגון "אוקטגון" בצ'כיה.

"הזאבה" (6-2), ששבה להילחם לאחר כמעט שנתיים שבהן לא התחרתה בשל בעיות בירוקרטיות עם ארגון "בלאטור" בו הייתה חתומה עד הקיץ האחרון וביולי 2019 התמודדה על אליפות העולם במשקל 66 ק"ג, תתמודד מול הברזילאית (12-9) בקרב במשקל ביניים של 63 ק"ג כאשר רובין צריכה לחתוך 6 ק"ג במספר ימים בודדים בלבד. זוהי תחילת הדרך של הישראלית בדרך אל מחלקת משקל של 61 ק"ג.

אולגה רובין. יחצ,
מוכנה לקרב. רובין/יחצ

הלוחמת הישראלית שיתפה את תחושותיה: "במשך שנתיים אני שומרת על שגרת אימונים מפרכת ללא שום קרב. כל יום ייחלתי לקרב, אך כל פעם מחדש קרה משהו אשר גרם לקרב להתבטל. כעת, הציעו לי קרב כשאני בכלל בשיא ההכנות לאליפות העולם בג'יו ג'יטסו ברזילאי באבו דאבי. התאמנתי בעיקר עם חליפה כל החודש האחרון כדי לייצג את ישראל עם הנבחרת, כי זוהי שליחות בעיניי, וכל זה נעשה כאשר יש לי ילד בבית. אני לוחמת בלב ובנשמה ואני בחיים לא מסרבת לקרב, ומהסיבה הזו והחשיבות שאני רואה בגאווה של בני אליי הסכמתי לקרב בלי להסס".

כאמור, רובין המריאה אמש אל צ'כיה ביחד עם מאמנה מושיק קידר מהמכון "מושיק בוקס-טימפקט", כאשר שם תתאחד עם מאמנה הנוסף לוחם ה-UFC לשעבר בראד פיקט ממכון "בריטן טופ טים". כיממה לאחר הקרב בצ'כיה, הישראלית תטוס אל אבו דאבי ותצטרף אל נבחרת ישראל בג'יו ג'יטסו כדי להתמודד באליפות העולם JJIF.

ארגון "אוקטגון" הוקם בשנת 2016 ותוך זמן קצר הפך להיות אחד הארגונים הבכירים באירופה, כאשר האירועים מתקיימים בצ'כיה או בסלובקיה. דה סאוזה הברזילאית, שתילחם מול רובין, מגיעה לקרב לאחר 3 הפסדים כשהניצחון האחרון שלה הושג אי שם בינואר 2016.

  • עוד באותו נושא:
  • בריאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully