וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל סטארט אפ ניישן החתימה את הרוכבים הישראלים על חוזים חדשים

בעקבות העונה המוצלחת, חוזיהם של גולדשטיין, ניב, שגיב ואיינהורן הוארכו. חמישה ישראלים נוספים יתחרו במדי הקבוצה בעונה הבאה

בעקבות העונה המוצלחת שרשמו הרוכבים הישראלים במרוצים עד כה - הוארכו חוזיהם של כל ארבעת הרוכבים הישראלים הבכירים ישראל סטארט אפ ניישן כאשר הקבוצה התחייבה לצרף למרוציה בעונת 2022 עוד לפחות 5 רוכבים ישראלים נוספים מקבוצת העתודה שלה.

איתמר איינהורן רוכב אופניים ישראלי. Israel Start-Up Nation, אתר רשמי
גם הוא קיבל חוזה חדש. איינהורן/אתר רשמי, Israel Start-Up Nation

"אין הבעת אמון גדולה מזו", אמר בסיפוק גדול מנהל "סייקלינג אקדמי" אביעד יזרעאל. "הישראלים הוכיחו העונה בגדול שהם ראויים לכך ביג טיים. הם פשוט סיפקו את הסחורה - ומעבר לכך".

ההחלטה להאריך את חוזיהם של ארבעת הישראלים הבכירים, עומר גולדשטיין, גיא ניב, גיא שגיב ואיתמר איינהורן היתה כמעט מובנת מאליה לאור המשך השיפור וההתקדמות שלהם שבאה לידי ביטוי בעונה האחרונה פעם אחרי פעם. הספרינטר הישראלי איתמר איינהורן היה חתום על הניצחון הישראלי הראשון אי פעם במרוץ מקצועני בשלב האחרון של טור סלובקיה כאשר גבר על פיטר סאגאן הגדול, לא פחות - וסיים עוד מספר מרוצים נוספים עם תוצאות טופ 5 . גיא ניב, שנכנס להיסטוריה כישראלי הראשון בטור דה פראנס, היה העונה לישראלי הראשון שסיים בהצלחה שני גראנד טורים - ועומר גולדשטיין ניפק טור דה פראנס איכותי.

אבל אולי ההחלטה היותר משמעותית היא להעניק ליותר רוכבים הישראלים מקבוצת העתודה סייקלינג אקדמי - עוד ועוד זימונים למרוצים בקבוצה המקצוענית הבכירה - אפילו מעבר לעשרות ההזדמנויות שקיבלו השנה. רוכבי הצעירה ובראשם עידו גולדשטיין שהתחרו במדי סטארט אפ ניישן הפתיעו את ראשי הקבוצה במידה כזו שהוחלט להרחיב את מעגל הזימונים. המקום התשיעי המפתיע של רותם טנא הצעיר באליפות העולם בוולדרום - רק חיזק את ההחלטה. "אנחנו רוצים לראות עוד ועוד ישראלים בעונה הבאה במרוצי הקבוצה הבכירה כי הם פשוט טובים. זאת החלטה כמעט מובנת מאליה" אמר מנהל ישראל סטארט אפ ניישן צ'ל קרלסטרום. הוא חשף שבעונה הבאה יקבלו הישראלים הבכירים של הקבוצה גם הזדמנויות להוביל בעצמם את הקבוצה כפי שנעשה למשל בטור סיציליה לפני חודש כאשר עומר גולדשטיין היה הרוכב המוביל. "כל הישראלים הוכיחו שהם יכולים להיות "פועלים" מחויבים עבור הרוכבים הבכירים אבל הוכחנו שמגיע לנו לקבל הזדמנות להשיג תוצאות בעצמנו מדי פעם" אמר גולדשטיין.

seperator

בנוסף, הודיעה הקבוצה על החתמתו של הישראלי דרור פקץ' כדירקטור ספורטיבי לעונת מירוצים מלאה בעקבות ההצלחה שנחל במירוצים שבהם תפקד כדירקטור, כולל טור סרדיניה שבו שימש כדירקטור המוביל. " דרור גילה בקיאות, קור רוח ובעיקר מנהיגות " אמר ריק ווברוגה, ראש צוות הדירקטורים של הקבוצה. "הרוכבים, ולא רק הישראלים, מכבדים אותו מאד - ובעונה הבאה הוא יקבל יותר מירוצים". גם כמוביל".

פקץ' הוא הישראלי הראשון שמתפקד כדירקטור בקבוצה בסבב הבכיר, הפרו טור : "הדרישות גבוהות מאד. למדתי הרבה מאד העונה ואני משוכנע שאמשיך להתקדם."

לסגל קבוצת העתודה סייקלינג אקדמי צורפו 3 ישראלים חדשים - נדב רייסברג, רועי ויינברג ואביב פרץ. הם ישלימו סגל של שמונה ישראלים. חמשת הישראלים האחרים שימשיכו לעונה נוספת: יובל בן משה, עידו גולדשטיין, להב דוידזון, רותם טנא ועודד קוגוט.

  • עוד באותו נושא:
  • גיא ניב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully