וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון לקראת בית"ר: "אין תירוץ לתוצאות, למשחק חשיבות עצומה"

4.11.2021 / 12:56

מאמן מכבי פתח תקוה התכונן לבית"ר (שבת, 19:50 בספורט3) והתייחס להפסד להפועל ירושלים: "אין מה להביא את התסכול למשחק הבא, תפקידנו הוא לייצר את התוצאות"

תקציר הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה 0:1/פלייר

מכבי פתח תקוה זכתה במחזור הקודם בתואר המפוקפק - להיות הראשונה שמפסידה העונה לעולה החדשה, הפועל ירושלים. בשבת (19:50 בספורט3) תהיה לקבוצה הזדמנות לחזור למסלול הניצחונות כשתארח בית"ר ירושלים, במשחק שהפך לקרב תחתית בעקבות הכשלונות של שתי הקבוצות.

"עד עכשיו אנחנו לא יציבים, בטח בכל מה שקשור לתוצאות", אמר המאמן גיא לוזון לקראת המשחק. "לא הצלחנו לייצר כרגע רצף חיובי, לצד תוצאות מצויינות היו גם תוצאות פחות טובות, אבל תפקידנו לייצר את היציבות הזאת. אין לנו שום תירוץ או אליבי לתוצאה כזאת או אחרת ומה שהיה בעבר זה כבר היסטוריה, לטוב ולרע וזה גם לא מעניין אף אחד. תפקידנו כצוות, כקבוצה, כמועדון, הוא לייצר את התוצאות, בכוח או במוח".

שחקני מכבי פתח תקוה. דני מרון
צריכים להשאיר את המשחק הקודם מאחור. שחקני מכבי פתח תקוה/דני מרון

לוזון התייחס לסוגיית אוהדי בית"ר, שהורשו להגיע למשחק בסופו של דבר והוסיף: "אנחנו לא מתעסקים ביריבה או בכמות הקהל שתגיע. אנחנו מרוכזים רק בלשפר את המשחק שלנו ובלהביא את התוצאה הראויה. חשיבות התוצאה במשחק הזה היא עצומה, בלי קשר לעובדה שיש או אין פגרה לאחר מכן. לפגרה אין שום משמעות מבחינתנו".

המאמן התייחס להפסד הכואב להפועל ירושלים ואמר: "אני מתוסכל מאוד מהתוצאה, אבל אין מה להביא את התסכול הזה למשחק הבא. אנחנו עובדים כדי לשפר את הדברים, כדי שבשבת נהיה מרוצים ולא מתוסכלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully