וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש הצטרף לתוכנית להכשרת מאמני דור העתיד בווינגייט

4.11.2021 / 10:50

המאמן יכשיר את דור המאמנים הבא: "מאמין שהשקעה בדור העתיד של המאמנים בכל ענפי הספורט היא ההשקעה המשתלמת ביותר בספורט הישראלי"

המאמן עודד קטש הצטרף לצוות ההוראה של התוכנית להכשרת מאמני דור העתיד בכדורסל במכון וינגייט. מינויו הוא חלק מעדכון וריענון מסלולי ההדרכה והקורסים החדשים ופורצי הדרך שנפתחו בבית הספר למאמנים, שהותאמו להתפתחויות בכדורסל המודרני, ונועדו לשפר את רמת הכדורסל בישראל.

במסגרת הקורס, קטש יעביר לדור הצעיר את שיטות האימון המתקדמות והחדשניות שלו בכדורסל, יקנה להם כלים לאימון שחקנים וקבוצה בספורט התחרותי, כלים לפיתוח הבנת המשחק ודרכי התמודדות עם אתגרים וכן את כל הידע התיאורטי והמקצועי שצבר לאורך הקריירה בישראל ובאירופה.

עודד קטש. מתן בויניס, אתר רשמי
קטש בווינגייט/אתר רשמי, מתן בויניס

"אני שמח להצטרף לנבחרת המאמנים בכדורסל, ואני מודה ליונתן אלון וליעקב ג'ינו מנהל בית הספר למאמנים במכון וינגייט על האמון", אמר קטש. "אני מאמין שהשקעה בדור העתיד של המאמנים בכל ענפי הספורט היא ההשקעה המשתלמת ביותר בספורט הישראלי".

יעקב ג'ינו, מנהל ביה"ס למאמנים ולמדריכים במכון וינגייט: "הצטרפותו של עודד קטש לצוות ההוראה בבית הספר משמעותית מאוד עבורנו. קטש מביא איתו ניסיון מקצועי ארוך שנים, הן כשחקן והן כמאמן. הוא מייצג חשיבה אחרת, מודרנית ומתקדמת, ואני משוכנע שהחתירה שלו למצוינות תדביק את הדור הצעיר ותביא אותם להישגים".

קטש (46) הוא אחד השחקנים המוכשרים והמוערכים בתולדות הכדורסל הישראלי. מאז פרישתו כשחקן ב-2001, הספיק לאמן בהפועל גליל עליון, מכבי תל אביב, הפועל גלבוע/גליל, נבחרת ישראל, הפועל ירושלים, הפועל אילת, הפועל תל אביב ופנאתינייקוס.

  • עוד באותו נושא:
  • עודד קטש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully