וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט "תזכה באליפות", אופטימיות זהירה לברוקלין וקיירי

עודכן לאחרונה: 4.11.2021 / 9:51

הווריירס התרגשו מהסרטון של קליי תומפסון ומההגנה של גארי פייטון, ברוקלין מחכה לשינויים עם ראש העיר החדש, שחקני בוסטון ערכו "פגישה אמוציונלית"

דני אבדיה מדבר אחרי המשחק מול טורונטו/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

גולדן סטייט המשיכה הבוקר (חמישי) את פתיחת העונה המוצלחת שלה, כשעלתה למאזן 1:6 אחרי שגברה 92:114 על שארלוט בצורה משכנעת. אם עד עתה העונה היה ברור שהווריירס תלויים בכושר של סטפן קרי, הפעם הקבוצה קיבלה תרומה משמעותית מ"שחקני המשנה": ג'ורדן פול קלע 31 נקודות, גארי פייטון II נתן תרומה הגנתית גדולה והכניס הרבה אנרגיות עם 14 נקודות ו-3 חטיפות, ובזמן שקליי תומפסון ממשיך להראות סימני התקדמות לקראת הקאמבק, האנרגיות בגולדן סטייט חיוביות.

פייטון, בנו של שחקן העבר מסיאטל ("הכפפה"), שוחרר על ידי הווריירס אחרי משחק קדם העונה האחרון בחודש שעבר, אבל הוחתם מחדש ארבעה ימים לאחר מכן. ברגעי חוסר הוודאות הוא הבטיח לעצמו שיהיה מוכן לעונה ושיעבוד קשה, בידיעה ש"מאיפשהו תגיע ההצעה", ובסופו של דבר כאמור נשאר בווריירס, ונראה שההחלטה השתלמה לשני הצדדים. כעת המאמן סטיב קר מאמין שהוא ישתמש בו אפילו יותר. "אני יכול לראות כל הלילה בגארי פייטון II עושה הגנה", צייץ קליי תומפסון על המשחק, שבו גולדן סטייט ניצלה רבע שלישי דומיננטי כדי לברוח ולנצח.

"הוא השתלט על המשחק בדקות שלו", אמר קר על פייטון, "הוא פשוט שינה הכל עם ההגנה שלו, הפעילות שלו, הוא ספורטאי מחשמל. קשה לבלוט מבחינה אתלטית על המגרש ב-NBA כי כולם פה הם האתלטים הגדולים בעולם, אבל הוא מצליח לקפוץ ולבלוט, והחברים לקבוצה מתים עליו, ובצדק".

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
זה נראה טוב חברים. גולדן סטייט/רויטרס
סטיב קר, מאמן גולדן סטייט ווריירס. Ezra Shaw, GettyImages
גם הוא מתרגש. קר/GettyImages, Ezra Shaw
ג'ורדן פול, גולדן סטייט ווריירס. Ezra Shaw, GettyImages
לא רק סטף. פול/GettyImages, Ezra Shaw

בנוסף, ג'ורדן פול קלע 11 מ-21 מהשדה כולל 7 שלשות בדרך ל-31 הנקודות שלו, סטף קרי הרגיש רע בהתחלה והתאושש בדרך ל-15 נקודות (ו-9 אסיסטים ו-8 ריבאונדים), אנדרה איגודלה חזר מפציעה, ג'יימס וייסמן יחזור בקרוב, קליי תומפסון שוב עלה למגרש לאימון קליעה והדליק את האוהדים עם צליפות מעבר לקשת בלי החטאה, ויחד עם סגל מלא, פרשן ESPN סטיבן A סמית טוען: "אנשים, נמאס לי לנחש. כל מה שאני יודע, כשאני צופה בווריירס האלה, אם קליי תומפסון וג'יימס וייסמן חוזרים והחבר'ה האלה נשארים בריאים, לעזאזל, הווריירס זוכים באליפות, נקודה!".

תומפסון לא שיחק 30 חודשים, וההערכה שישוב עוד כחודש-חודשיים. גם קר אמר אתמול: "לחזרה הקרובה של קליי יש השפעה עצומה על הקבוצה שלנו, יש ציפייה גדולה והרבה אנרגיות מזה. גם החזרה של איגודלה מוסיפה, יש הרבה תקווה וציפייה לראות מי אנחנו ולאן אנחנו הולכים, וכולם פה נרגשים מזה".

גארי פייטון II, שחקן גולדן סטייט ווריירס. Ezra Shaw, GettyImages
כמו אבא, פורח בהגנה. פייטון/GettyImages, Ezra Shaw

* האם קיירי אירווינג יחזור לשחק העונה במדי ברוקלין, על אף הסירוב שלו להתחסן? השבוע נבחר בניו יורק ראש עיר חדש (אריק אדאמס), שבמהלך הקמפיין שלו הביע את רצונו לבחון מחדש חלק מתקנות הקורונה והחיסונים בעיר. הבחירה שלו מעוררת תקווה שחובת החיסונים תשתנה, מה שישפיע על האפשרות שאירווינג יוכל לשחק. "אולי אני מדבר בצורה נמהרת מדי, אבל אני חושב שאם התקנות משתנות, נקבל את קיירי בשמחה בחזרה, אין ספק", אמר מאמן ברוקלין סטיב נאש, שרומז שברוקלין מחכה לראות איך דברים מתפתחים בתקווה לשינוי, ולא ממהרים לשחרר את הכוכב שלהם או לזום טרייד.

ראש העיר הנבחר אדאמס הוא יליד ברוקלין ואוהד של הנטס, ובעבר אמר: "אני חושב שהעניין הזה ייפתר מעצמו, אני חושב שנמצא דרך גם לשמור על בריאות והביטחון של כולם, ולשמור על הסטנדרטים שלנו, ושקיירי והליגה והנטס ישיגו הסכם שיספק את כולם".

הלילה ברוקלין נתנה הצגה, ואחרי שדורגה רק במקום ה-22 בליגה מבחינה התקפית, הפעם הרשימה בהתקפה ועלתה למאזן 3:5 אחרי 108:117 על אטלנטה לעיני למעלה מ-17 אלף צופים. "אנחנו מתחברים משני צדי המגרש, מבינים יותר אאיך אנחנו רוצים לשחק", אמר סטיב נאש, "אנחנו משתפרים, דואגים יותר אחד לשני, אבל זה תהליך שלא נגמר".

קווין דוראנט ברוקלין נטס. Sarah Stier, GettyImages
יקבל חיזוק משמעותי? דוראנט/GettyImages, Sarah Stier
ג'ייסון טייטום, בוסטון סלטיקס. Don Juan Moore, GettyImages
יתאוששו? הסלטיקס/GettyImages, Don Juan Moore

* שחקני בוסטון סלטיקס ערכו פגישת שחקנים סגורה לפני המשחק הלילה, שבו ניצחו הסלטיס 79:92 את אורלנדו. הפגישה הגיעה אחרי הקריסה הטוטאלית של בוסטון בשיקגו, אחרי שהסלטיקס הוליכו ב-14 הפרש בתחילת הרבע והפסידו את המשחק ב-14 הפרש, וירדו למאזן 5:2, כשמרכוס סמארט ביקר את ג'יילן בראון וג'ייסון טייטום ואמר ש"הם לא מוסרים את הכדור". שלושת השחקנים שוחחו ביניהם, במה שהייתה "שיחה אמוציונלית", כך מדווח ב-ESPN.

"כשאנחנו לא מנצחים, ההערות האלה הן משהו שאנחנו לא צריכים", אמר בראון על הביקורת הפומבית של חברו לקבוצה, "אבל שוחחנו אחד עם השני, ואנחנו תמיד מנסים למצוא דרכים לדבר ולמצוא פתרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully