וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הומלס תקף את אנתוני: "שחקן נהדר, צריך ללמוד איך להיות ספורטאי"

הבלם לא נרגע מהאדום שספג ב-3:1 של דורטמונד מול אייאקס: "השופט הכריע את המשחק, אי אפשר להתעלם מההצגה של אנתוני". רוזה: "משהו לא עובד נכון בכדורגל"

תקציר: בורוסיה דורטמונד - פ.צ. קלן 0:2/ספורט1

פרט לזעמה של פריז סן ז'רמן על השיפוט ב-2:2 מול ר.ב. לייפציג, אמש (רביעי) ליגת האלופות סיפקה שערוריית שיפוט נוספת במשחק בין בורוסיה דורטמונד לאייאקס, שהסתיים ב-1:3 להולנדים.

בדקה ה-29, בלם הגרמנים מאטס הומלס גלש וניסה לחטוף את הכדור לאנתוני, ולאחר שהברזילאי איבד שליטה על הכדור הוא נחת על רגלו של הומלס והתגלגל על הדשא. בצעד מפתיע במיוחד, השופט מייקל אוליבר שלף כרטיס אדום לאלוף העולם לשעבר עם נבחרת גרמניה. בצעד עוד יותר שנוי במחלוקת, אנשי ה-VAR הסכימו על החלטתו של אוליבר ודורטמונד נותרה בעשרה שחקנים.

מאטס הומלס, שחקן בורוסיה דורטמונד. Rico Brouwer/Soccrates, GettyImages
בהלם מהכרטיס האדום. הומלס/GettyImages, Rico Brouwer/Soccrates

השוורצגלבן עוד הצליחו לעלות ליתרון לפני המחצית בזכות פנדל של מרקו רויס, אך לקראת הסיום ספגו שלושה שערים שהובילו להפסד כפול מול אייאקס. לאור התוצאה, דורטמונד איבדה סיכוי לסיים בראשות הבית.

בדורטמונד מתקשים להירגע מההרחקה של הומלס, שאמר בעצמו לאחר המשחק: "זה אבסורד, ההחלטה לא נכונה. אין לי מושג איך שופט שנחשב ברמה לליגת האלופות מחליט שזה כרטיס אדום. הוא הכריע את המשחק ואני חושב שהוא יודע את זה".

עוד בוואלה!

פ.ס.ז' זעמה על השופט, אמבפה חוטף, נקודות האור: ויינאלדום ומסי

לכתבה המלאה
מייקל אוליבר מרחיק את מאטס הומלס, אייאקס נגד דורטמונד. Marcel ter Bals/BSR Agency, GettyImages
סערת שיפוט. אוליבר מרחיק את הומלס/GettyImages, Marcel ter Bals/BSR Agency

כמו כן, הומלס לא חסך בביקורת גם כלפי אנתוני וטען כי גם לו יש חלק בהחלטה השערורייתית: "אי אפשר להתעלם מההצגה שלו, זה היה לא ספורטיבי. הוא שחקן נהדר, עכשיו הוא רק צריך ללמוד איך להיות ספורטאי ואולי כך הוא יהפוך לעוד יותר טוב".

גם המאמן מרקו רוזה הביע את מורת רוחו לאור ההחלטה והפנה אצבע מאשימה לעבר שופטי ה-VAR: "אם האנשים שם החליטו שאפשר לתת על זה כרטיס אדום, אז אני מצטער, אבל משהו לא עובד נכון בכדורגל. מישהו פה יכול להגיד שהיה כרטיס אדום? אני לא יכול להאשים את השחקנים שלי בתוצאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully