וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפרוש? אלמוג כהן סובל מקרע מלא במפשעה ומפגיעה בשרירי הבטן

קפטן מכבי נתניה קיבל את תוצאות הבדיקות, ונראה כי בימים הקרובים יודיע על פרישה ממשחק פעיל. לם יערוך מספר שינויים בהרכב לקראת הפועל ירושלים: "הכנו את הקבוצה בצורה מצוינת"

תקציר מכבי נתניה - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

קפטן מכבי נתניה אלמוג כהן קיבל אמש (רביעי) את תוצאות הבדיקה המקיפה שערך ובה התגלה כי הוא סובל מקרע מלא בשריר המפשעה ובנוסף לכך מפגיעה בשרירי הבטן התחתונה. כהן שלא שיחק מאז משחק הליגה נגד הפועל חדרה בסוף חודש ספטמבר נצטווה למנוחה של חודש נוסף ומסתמן כי בקרוב מאוד הוא צפוי להודיע על פרישה ממשחק פעיל והתמקדות בתפקידו החדש כמנהל המקצועי של מכבי נתניה.

נושא הפרישה היה באוויר למעשה כבר מהקיץ האחרון אולם הקפטן הנתנייתי ניסה לאחרונה לחזור להתאמן וקיווה לעזור לקבוצתו על המגרש. בשבועות האחרונים הוא סבל מכאבים, פעם אחר פעם וכעת נראה שהפציעה תכריע אותו והוא כבר לא יחזור לשחק.

מכבי נתניה תצא בשבת למשחק חוץ נגד הפועל ירושלים באצטדיון טדי והמאמן בני לם צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב, בין השאר בשל היעדרותו של הקשר אביב אברהם, שהורחק בשבת במשחק נגד הפועל באר שבע.

שחקן מכבי נתניה, אלמוג כהן. ברני ארדוב
יתמקד בתפקיד החדש. אלמוג כהן/ברני ארדוב

"עברנו ארבעה משחקים", אמר בני לם במסיבת העיתונאים לקראת הפועל ירושלים. "יש כאלה בתקשורת שאומרים שלקחנו ארבע נקודות מתוך תשע. למה לא אומרים שלקחנו שבע מתוך 12? אני חושב שגם לצוות שלי שלקח את הניצחון בסכנין מגיע כל הקרדיט, אבל אני יכול להגיד לכם דבר אחד, גם לי מבחוץ היה חלק גדול במשחק הזה. הראש שלנו כבר בהפועל ירושלים, עבדנו והכנו את הקבוצה בצורה מצוינת. אני מקווה שנחזור עם הנקודות".

לם נשאל האם קבוצתו מגיעה כפייבוריטית למשחק בשבת והשיב: "אני לא נכנס לפייבוריט או לא. כמו שהתכוננו נגד מכבי תל אביב, באר שבע ולמכבי חיפה אנחנו מתכוננים להפועל ירושלים. אני לא חושב שבמשחקים מול מכבי תל אביב, או באר שבע או חיפה, מקבלים ארבע נקודות על ניצחון. אלו אותן שלוש נקודות. המשחק הזה הוא על שש נקודות ואנחנו נבוא מוכנים. אתם באים ואומרים שהליגה שוויונית וכל אחת יכולה לנצח כל אחת. זה משחק מסוכן שהוא מוקש, משחק קשה. גם במשחקים הקודמים לא התייחסתי ליריבות, אני מתייחס לקבוצה שלי ואיך להביא אותה מוכנה ברמת הנכונות למשחק".

לם נשאל לגבי השינוי שהביא לקבוצה וענה: "בעוד שניים-שלושה משחקים, אני אדבר על זה יותר לעומק. אני בסך הכול פה כמעט חודש, ואמרתי לשחקנים כבר ביום הראשון שאם לא הייתי מאמין בהם וסומך עליהם, לא הייתי מגיע. השחקנים מיישמים את מה שאנחנו מדברים ורוצים. יש פה קבוצה חזקה, טובה ובריאה. כל אימון ומשחק זו הנאה, בפרט שאתה רואה את הקהל הנתנייתי מגיע בהמוניו, מרוצה".

המאמן התייחס לפציעתו של הקפטן אלמוג כהן: "אלמוג עבר צילום ויש לו קרע במפשעה. יש לו הרבה בעיות. אני אשמח מאוד שאחד כמו אלמוג כהן, יבריא וייכנס לסגל. הוא יעזור מאוד לקבוצה ולי, אבל אנחנו חייבים לחכות עם זה, אין לנו ברירה. אם שמתם לב, לא באתי פעם אחת שבאתי ואמרתי שחסר לי קונסטנטין או קארצב. מי שיש הוא תמיד הכי טוב. מדברים על איזה רכש אביא בינואר ומבחינתי יש לי כבר שני שחקני רכש, קארצב וקונסטנטין. אני עוד לא הרגשתי אותם ויודע כמה הם שחקנים טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully