וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל קייזר: "אחרי ההפסד בירושלים, מצאנו מחדש את הזהות שלנו"

4.11.2021 / 8:26

הפועל חולון התגברה על קליעה חלש וניצחה 68:78 את קלוז' נאפוקה, בדרך לשמירה על מאזן מושלם בליגת האלופות. מאוריציו בוסקאליה: "היה חשוב שנדע להגיב. ידעתי שניב משגב יהיה שחקן מפתח, והוא עשה עבודה מצוינת"

תקציר: לוקומוטיב קובאן - לבלואה/מטרופוליטנס (תומר גינת) 85:99/ספורט1

הפועל חולון התקרבה אמש (רביעי) לטופ 16 בליגת האלופות, כשניצחה באולמה 68:78 את קלוז' נאפוקה והדביקה לה הפסד ראשון העונה. שלושה ימים לאחר שספגו 104 נקודות והובסו ב-20 הפרש בירושלים, הסגולים אמנם לא הבריקו בהתקפה - אבל חזרו להפגין את משחק ההגנה האגרסיבי והדינמי שלהם.

"זה היה חשוב מאוד שנדע להגיב אחרי ההפסד הראשון שלנו", אמר המאמן מאוריציו בוסקאליה. "החזרנו את האנרגיה להגנה, ועצרנו אותם על 68 נקודות. אני מרוצה מהמספר הזה. איבדנו יותר מדי כדורים, אבל זה הגיוני בשלב שבו אנחנו נמצאים. עשינו צעד קדימה לעומת המשחק האחרון, ובעצם שלושת המשחקים האחרונים".

מאמן הפועל חולון מאוריציו בוסקאליה. ליגת האלופות, אתר רשמי
מרוצה מההגנה. בוסקאליה/אתר רשמי, ליגת האלופות

חולון נתקלה בכמה וכמה קשיים לאורך המשחק. היא זרקה לא פחות מ-29 שלשות, למרות שפגעה רק בעשר מהן (34%), ואיפשרה ליריבתה הרומנית לקטוף 17 ריבאונדים בהתקפה. משחקה הבא במפעל יהיה בעוד כשבועיים ברומניה, אבל עוד קודם לכן - ביום שני הקרוב ב-21:00 - היא תארח בליגת העל את מכבי תל אביב.

המאמן האיטלקי החמיא לרכז ניב משגב, שבלט עם 14 נקודות ב-19 דקות. "קראתי את המשחק מהעמדה שלי, והבנתי שניב עומד להיות שחקן מפתח. הוא עלה מהספסל ועשה עבודה מצוינת. אני אוהב את האפשרות שיש לי לתמרן בקבוצה הזאת. הלכנו עם השחקנים החמים, בהתחלה משגב, אחריו סטיבן גריי ובהמשך כריס ג'ונסון ומייקל קייזר".

עוד בוואלה!

ניצחון לחולון בליגת האלופות של פיב"א, הפסדים לגלבוע/גליל ואילת

לכתבה המלאה
שחקן הפועל חולון ג'ו רגלנד מול שחקן קלוז' ברנדון בראון. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
חולון מצאה מחדש את הזהות רגלנד/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

קייזר היה ה-MVP עם 15 נקודות ותשעה ריבאונדים. "מול רוב הקבוצות אני פוגש יריבים בגובה 2.08 מ' או יותר, אבל אני יותר אתלטי ויכול לשחק בכמה עמדות, ואנחנו מבצעים חילופים", אמר האמריקאי. "אחרי ההפסד הראשון, אני חושב שהצלחנו למצוא מחדש את הזהות שלנו, שמתחילה בהגנה ומובילה לנקודות. ג'ו רגלנד הוא אחד השחקנים הטובים בליגה הזאת. אני לומד ממנו ומהוותיקים האחרים שיש בקבוצה שלנו".

אלייז'ה סטיוארט, שבלט בקלוז' נאפוקה עם 18 נקודות, סיכם: "ידענו שהקהל יהיה רועש, ושחולון קבוצה ביתית. ירדנו למחצית בפיגור של שתי נקודות וחשבנו שזה יספיק כדי לנצח, אבל הם הצליחו לפתוח פער ולא יכולנו לחזור ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully