וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חזן על חסרונם של פרץ ופודגוראנו: "נסתדר עם מי שיש"

מאמן הנבחרת הצעירה התראיין לתכנית הספורט של 103FM והתייחס לחלון המשחקים הקרוב במסגרת מוקדמות אליפות אירופה

תקציר ניצחונה של נבחרת ישראל 1:2 על מולדובה במוקדמות המונדיאל/ספורט1

לקראת חלון משחקים נוסף של נבחרת ישראל הצעירה במסגרת מוקדמות אליפות אירופה, התראיין המאמן אלון חזן לצוות תכנית הספורט של 103FM והתייחס לסגל שפורסם היום (רביעי) לקראת המשחקים שייערכו שבוע הבא.

על המפגש עם הונגריה: "ניצחון יבטיח לנו כיוון טוב אבל אנחנו אנשים צנועים שעובדים קשה - ככה אני גם רוצה שהשחקנים שלי יהיו. אנחנו רוצים לעבור את סן מרינו בשלום ולהגיע למשחק, לשחק כמו שאנחנו משחקים מתחילת הקמפיין ולהסתכל אחר כך על המשחקים הבאים. אין שום ספק שהונגריה נבחרת מצוינת".

על חסרונם של דניאל פרץ וסוף פודגוראנו שיזומנו ככל הנראה לסגל הנבחרת הבוגרת: "נצטרך להסתדר עם מי שיש לנו ולא לחפש למה אין לנו את ההוא", אמר, והוסיף: "מאמן הנבחרת הבוגרת צריך להחליט מה הצרכים שלו ואנחנו חייבים להתיישר עם זה. הנבחרת הבוגרת היא ראש הפרמידה, אני לא יכול להיכנס להחלטות, אני צריך לכבד אותן ולא בשביל הנימוס. ראש נבחרת בוגרת - לזכותו עומד הכל".

עוד הוסיף חזן: "יש לי מספיק שחקנים טובים שהם גם צריכים להוכיח שהם ראויים להיות בנבחרת הבוגרת, אבל הם צריכים להוכיח את זה קודם בנבחרת שלי. אם אני אראה לנכון שיש שחקנים בנבחרת הנוער שיכולים למלא תפקיד אצלי בנבחרת אני אבקש לקחת אותם אליי, אבל זה הבדל יותר משמעותי - כשוילי לוקח שחקן הוא לוקח שחקן שמשחק בליגת העל".

  • עוד באותו נושא:
  • אלון חזן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully