וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקלאס זולה הבהיר לנציגיו שהוא מעוניין להצטרף לניוקאסל

עודכן לאחרונה: 3.11.2021 / 14:12

בגרמניה דווח כי בהמשך לשיחות שערך עם המגפייז לפני שלושה שבועות, הבלם נוטה לעזוב את באיירן מינכן, שתאבד אותו ללא תמורה אם אכן יעבור

תקציר: אוניון ברלין - באיירן מינכן 5:2/ספורט1

בזמן שניוקאסל פועלת במטרה להנחית אצלה מאמן בעל שיעור קומה שיחליף את סטיב ברוס, בגרמניה דווח היום (רביעי) כי בלם באיירן מינכן ניקלאס זולה, אחד השמות הגדולים שהוזכרו כמועמדים לחזק את המגפייז אחרי שהמועדון נרכש על ידי יורש העצר של ערב הסעודית, הביע רצון להצטרף לפרויקט השאפתני שנבנה בצפון אנגליה.

על פי כתב ה"בילד" כריסטיאן פאלק, זולה בן ה-26 הבהיר לנציגיו שהוא שוקל בחיוב את האפשרות לעבור לניוקאסל, זאת בהמשך לשיחות שהתקיימו בין הצדדים לפני כשלושה שבועות. חוזהו של הבלם בבאיירן מינכן יסתיים בתום העונה הנוכחית, מה שאומר כי במקרה שזולה יחליט לעבור, אלופת גרמניה תאבד אותו ללא תמורה כספית.

מאמן באיירן מינכן יוליאן נאגלסמן. רויטרס
יאבד את זולה לניוקאסל? יוליאן נאגלסמן/רויטרס

לאחרונה נכתב בגרמניה כי מאמן באיירן יוליאן נאגלסמן מצפה מהנהלת המועדון להאריך את ההתקשרות עם זולה, אותו הוא מכיר מהימים המשותפים שלהם בהופנהיים, אולם מקבלי ההחלטות בבוואריה החליטו להשהות את המגעים עם הבלם עד החורף. עזיבה של זולה בהחלט תהווה אבידה עבור האימפריה מהבונדסליגה, שכבר נפרדה מבלם אחד בקיץ האחרון כשדויד אלאבה עבר לריאל מדריד, בעוד המחליף שהוחתם במקומו, דאיו אופמקאנו, מגלה לאחרונה יכולת מדאיגה מאוד.

מבחינת ניוקאסל, כידוע, אונאי אמרי מבוקש לעמדת המאמן ואמש הספרדי הודה בכך כשנשאל על מועמדותו למגפייז, אשר עלתה למרות שהוא חתום על חוזה בוויאריאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully