וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה שחררה את מארין מאריץ'

עודכן לאחרונה: 3.11.2021 / 12:16

הסנטר הקרואטי (27, 2.11), שרשם 13 נקודות ו-6 ריבאונדים בממוצע, עזב את המועדון שיחפש לו מחליף בתקופה הקרובה. אייק וואמו יירשם נגד ראשון לציון, ליאור קררה עשוי לרשום דקות ראשונות העונה

שון קילפטריק בריאיון/צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: ניר חן
מארין מאריץ' שחקן עירוני נס ציונה. DAVID PINTENS/BELGA MAG/AFP, GettyImages
נפרד מנס ציונה תוך זמן קצר. מאריץ'/GettyImages, DAVID PINTENS/BELGA MAG/AFP

עירוני נס ציונה הודיעה היום (רביעי) על שחרורו של שחקן הפנים הקרואטי מארין מאריץ' שהצטרף לקבוצה לפני חודש וחצי. מאריץ' חתם בתחילה על חוזה לחודש עם אופציית הארכה עד לסיום העונה, ולאחר מכן האריך את האופציה בשבועיים נוספים אך כעת סירב לאפשרות להארכה של תקופה זמנית נוספת.

מאריץ' (27, 2.11) לא סייע לנס ציונה להעפיל ליורופקאפ ובארבעה משחקים בליגת העל רשם 13 נקודות ו-6 ריבאונדים בממוצע. משחקו הטוב ביותר היה נגד הפועל גליל עליון אז קלע 18 נקודות. במשחק האחרון נגד הפועל תל אביב לא קלע ב-11 דקות.

בנס ציונה עושים מאמצים על מנת לצרף שחקן פנים במקומו של מאריץ' עד לסיום העונה, אבל אם לא ימצאו מועמד מתאים בתקופה הקרובה, ייתכן שיצרפו שחקן במתווה דומה לזה שעשו עם הסנטר הקרואטי. בינתיים מי שירשם למשחק הליגה נגד מכבי ראשון לציון הוא הגארד הניגרי אייק וואמו, שחתום במועדון עד לסיום העונה ולא נרשם באף אחד מהמשחקים. ליאור קררה עשוי לרשום דקות ראשונות העונה אחרי ששב לאימונים בתום שיקום מפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully