וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם הרביעית בתולדותיה: אטלנטה ברייבס זכתה בוורלד סיריס

עודכן לאחרונה: 3.11.2021 / 6:22

הקבוצה מג'ורג'יה, ששינתה את פניה בחצי השני של העונה, השלימה את המלאכה עם 0:7 מוחץ במשחק 6 ביוסטון ו-2:4 בסדרה. חורחה סולר סיפק הומראן בן שלוש ריצות ונבחר ל-MVP

והעיר אטלנטה צהלה ושמחה: אחרי 26 שנות הפסקה, אטלנטה ברייבס זכתה הבוקר (רביעי) בוורלד סיריס בפעם הרביעית בתולדותיה, בזכות ניצחון 0:7 במשחק 6 ביוסטון ו-2:4 בסדרת הגמר מול האסטרוס.

אחרי ההפסד הכואב במשחק 5, הברייבס נאלצו לשוב לטקסס ואילו יוסטון חלמה להשלים מהפך ענק ולחזור מפיגור 3:1. זה ממש לא מה שקרה וכמו לאורך רוב הפלייאוף הזה, המחבטים של אטלנטה עשו את העבודה וההגשה הייתה משובחת.

עד ה-6 באוגוסט, אטלנטה לא הייתה אפילו לרגע אחד במאזן חיובי ולפלייאוף היא עלתה עם 88 ניצחונות בלבד, אבל מה שחולל את השינוי היה ללא ספק הטרייד דדליין בקיץ, אז הברייבס הביאו את אדם דובאל, אדי רוסאריו ובעיקר, את חורחה סולר, שנבחר הלילה ל-MVP של הוורלד סיריס וזכה באליפות שנייה בקריירה, אחרי שעשה זאת גם עם הקאבס ב-2016.

סולר היה זה שפתח את החגיגה במשחק האליפות, כאשר באינינג השלישי הוא הטיס ליציע הומראן בן שלוש ריצות וקבע 0:3. באינינג החמישי כבר היה ברור לאן אנחנו הולכים, כאשר דנסבי סוונסון, שנולד בפרברי אטלנטה, קירב את קבוצת הבית שלו לתואר עם הומראן בן שתי ריצות.

הקינוח נשמר לסמל הגדול של המועדון בעשור החולף, פרדי פרימן. אחרי ההומראן של סוונסון הוא הכניס ריצה נוספת עם דאבל ולסיום, סיפק הומראן באינינג השביעי - הדובדבן שבקצפת.

את הניצחון קצר מקס פריד, עם שישה אינינגים אדירים, בהם רשם שישה סטרייקאאוטים ולא אפשר אף ריצה או הולכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully