וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק חלש לים מדר, פרטיזן בלגרד נותרה מושלמת אחרי דרמה גדולה

הישראלי לא קלע, רשם שני אסיסטים וחטיפה אחת, הסרבים נהנו מהתעלות בקלאץ' של פאנטר בדרך ל-67:68 על חובנטוד בדאלונה ומאזן 0:3 ביורוקאפ

תקציר: פרטיזן בלגרד - טורק טלקום 59:85/ספורט1

המחזור השלישי ביורוקאפ החל הערב (שלישי), כאשר במוקד ים מדר ופרטיזן בלגרד שמרו על מאזן מושלם אחרי 67:68 דרמטי על חובנטוד בדאלונה, שהעלה אותם למאזן 0:3 בעוד הספרדים ספגו הפסד ראשון העונה וירדו למאזן 1:2. אמנם פרטיזן יצאה עם הניצחון, אך באופן אישי מדר לא ירצה לזכות במיוחד את המשחק לאור השורה הסטטיסטית החלשה שהציג.

הפרויקט השאפתני של ז'ליקו אוברדוביץ' בבירת סרביה החל עם שני ניצחונות ביורוקאפ, על המבורג וטורק טלקום, אך הפעם הם נתקלו ביריבה שגם כן פתחה את העונה במאזן מושלם. ים מדר נכנס לראשונה לפרקט כדקה ורבע לסיום הרבע הראשון וראה את קבוצתו הופכת פיגור מינימלי ל-17:19 אחרי עשר דקות.

ז'ליקו אוברדוביץ' מתדרך את ים מדר ושחקני פרטיזן בלגרד. פרטיזן בלגרד, אתר רשמי
משחק מורט עצבים בבלגרד. אוברדוביץ' עם שחקני פרטיזן/אתר רשמי, פרטיזן בלגרד

את שני הרבעים הבאים ניצחה האורחת מספרד, שירדה לרבע האחרון ביתרון 49:59. הסרבים הצליחו למחוק את הפער ברבע הרביעי בזכות זאק לידיי ואלן סמאילגיץ' בדרך לסיום מותח להתמודדות. קווין פאנטר קלע שני סלים ברציפות בדקה האחרונה וקבע 65:66 למקומיים, אך פאו ריבאס השיב לספרדים את היתרון 12 שניות לסיום. ביציאה מפסק הזמן, פאנטר קלע פעם נוספת ארבע שניות לסיום. לאחר מכן, בדאלונה איבדה את הכדור, ראתה את אלכסה אברמוביץ' מחטיא שתי זריקות עונשין אצל הסרבים אך לא הצליחה להגיע לזריקה טובה ונותרה בידיים ריקות.

ים מדר סיים ערב מאכזב באופן אישי עם אפס נקודות, ריבאונד אחד, שני אסיסטים וחטיפה אחת ב-13 דקות. גיבור המשחק קווין פאנטר בלט עם 18 נקודות וזאק לידיי הוסיף 13. מנגד בלט ג'ואל פרה עם 15 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully