וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית סל: רמת השרון נשארה מושלמת, הפסד בכורה למכבי רמת גן

עודכן לאחרונה: 2.11.2021 / 23:34

המחזור הרביעי: רמה"ש ניצחה 77:79 את קרית אתא, הפועל חבל מודיעין הנחילה הפסד ראשון העונה למכבי עירוני רמת גן, מגדל העמק/יזרעאל קלעה רק 2 נקודות ברבע הראשון

הליגה הלאומית בכדורסל. לימור מלינוף ויעל הראל, אתר רשמי
הליגה הלאומית בכדורסל/אתר רשמי, לימור מלינוף ויעל הראל

המחזור הרביעי בליגה הלאומית נמשך הערב (שלישי) עם חמישה משחקים. במוקד א.ס רמת השרון נשארה מושלמת אחרי ניצחון 77:79 על עירוני קרית אתא. הפועל חבל מודיעין הנחילה הפסד ראשון העונה למכבי עירוני רמת גן. מכבי הוד השרון גברה על מכבי מעלה אדומים ורשמה ניצחון בכורה. הפועל עפולה לא ריחמה על השכנה ממגדל העמק שהופיעה בסגל חסר מאד.

תוצאות הערב:
מכבי מעלה אדומים - מכבי הוד השרון 89:81

ניצחון ראשון העונה למכבי 'סנו' הוד"ש שמורידה את מכבי מעלה אדומים למאזן שלילי. הרבו למעלה אדומים: קיית ברקסטון (10 ריבאונדים) 26 נקודות, ג'יילן קנטי 21 נק', שמחה הלפרט 14. להוד"ש: טראוויון דוסון 19.

א.ס רמת השרון - עירוני קרית אתא 77:79
רמת השרון נשארת מושלמת גם לאחר המחזור הרביעי. הקבוצה של גיא קנטור שוב שרדה מותחן והפגינה הרבה אופי בדרך לניצחון. הקבוצה של שרון אברהמי עם הפסד חוץ שני, ונכנעה ליכולת אדירה בצבע של טיילר ווידמן. הרבו לרמה"ש: טיילר ווידמן (16 ריבאונדים) 25 נקודות, קווין קייפרס 16, עמית ביר כץ 14. לקרית אתא: אוראל לב וקני פנדרבורק 17 כל אחד.

מכבי אשדוד - הפועל ר"ג גבעתיים 68:77
ניצחון בכורה לדולפינים העונה. הקבוצה של עופר רחימי הופיעה עם כריס אורטיז לראשונה וקיבלה את ניב בלול בחזרה בדרך לניצחון על האורדונים.

מכבי עירוני רמת גן - הפועל חבל מודיעין 103:96 (לאחר הארכה)
מכבי עירוני רמת גן נוחלת הפסד ראשון העונה במשחק הפכפך. מנגד, הפועל חבל מודיעין מחברת ניצחון שני ברצף ומתאוששת מרצף הפסדים בפתיחת העונה.

הפועל עפולה - הפועל מגדל העמק/יזרעאל 63:104
הפועל מגדל העמק/יזרעאל הגיעה למשחק כשהיא ללא זר וללא לירן מורן וטל פרסלני הפצועים, ופתחה אותו רע. עד כמה רע? 2 נקודות בלבד קלעה העולה החדשה ברבע הראשון - שיא שלילי לקבוצה בליגה הלאומית. מכאן, הדרך לניצחון של המקומיים הייתה קלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully