וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יסתדרו בלעדיו? ליאו מסי לא בסגל פריז למשחק נגד לייפציג

עודכן לאחרונה: 2.11.2021 / 11:52

אחרי שסידר לצרפתים מהפך עם צמד במפגש הקודם באלופות, הארגנטינאי ייעדר מהגומלין (ד', 22:00) בגלל פציעה קלה. פאסטורה מגונן: "הגיוני שייקח לו זמן להתאקלם"

לקראת משחקי המחזור ה-9 בליגת העל/ספורט1

פריז סן ז'רמן, אולי המועמדת מספר 1 לזכות בליגת האלופות העונה, תמשיך את הקמפיין שלה עם משחק חוץ נגד לייפציג ביום רביעי (22:00). המשחק הקודם בצרפת היה דווקא בשליטת הגרמנים, אבל מסי הכריע עם צמד שקבע מהפך בדקות ה-67 ו-74. אלא שמסי לא יעמוד הפעם לרשותו של מאוריסיו פוצ'טינו. הארגנטינאי, שהוחלף במחצית בניצחון הליגה הקשה על ליל, סובל מפציעה קלה ולא נכלל בסגל הקבוצה למשחק הזה.

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן. BERTRAND GUAY/AFP, GettyImages
במפגש הקודם הוא כיכב, הפעם ייעדר. מסי/GettyImages, BERTRAND GUAY/AFP

בעוד שמסי שבר את הקרח בליגת האלופות, בליגה הכוכב הארגנטינאי עדיין מחפש שער בכורה. פריז פתחה את קמפיין האלופות עם 1:1 מפתיע מאוד מול ברוז', אבל ניצחה בביתה את מנצ'סטר סיטי ולייפציג, מה שמקנה לה כרגע יתרון במאבק על ראשות הבית.

מי שיצא להגנתו של מסי בעקבות פתיחת העונה המקרטעת בפריס הוא חאבייר פאסטורה, אקס פריז סן ז'רמן שכיום משתייך לסגל של אלצ'ה, אבל הקריירה שלו בדעיכה עצומה. "זה נורמאלי שמסי יתקשה, במיוחד בגלל שזו הפעם הראשונה שהוא משחק מחוץ לברצלונה", אמר פאסטורה, "הכול חדש בשבילו. אנשים חדשים, ליגה שהוא לא מכיר. הוא צריך זמן, את ליגת האלופות הוא מכיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully