וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: טוטנהאם הבטיחה לאנטוניו קונטה 280 מיליון יורו לרכש

דה פריי, ברוזוביץ', ולאחוביץ' ורומאניולי מככבים בראש הרשימה של המאמן האיטלקי החדש של התרנגולים

תקציר: טוטנהאם - מנצ'סטר יונייטד 3:0/ספורט1

אנטוניו קונטה צפוי לחתום היום (שלישי) בטוטנהאם ולהתמנות למאמנה החדש. האיטלקי נחת אתמול בלונדון ועל פי דיווחים רבים, כבר הגיע לסיכום עקרוני עם התרנגולים, כשכל מה שנותר היא חתימה פורמלית.

המאמן האיטלקי היה על הכוונת של המנהל הטכני פאביו פראטיצ'י כבר בקיץ, אבל אז לא הסתייע בידה של טוטנהאם להחתים אותו והיא מינתה בסופו של דבר את נונו אספיריטו שפוטר אתמול. פראטיצ'י עבד ביובנטוס 11 שנים ושיתף פעולה עם קונטה בחלק מהן והוא אדריכל העסקה שכעת עומדת לצאת לפועל.

לפי דיווחים באיטליה, קונטה השתכנע אחרי שקיבל הבטחה שטוטנהאם תבצע רכש מאסיבי בינואר ובעיקר בחלון ההעברות של הקיץ. כמה מאסיבי? הדיווחים מדברים על 280 מיליון יורו.

ב"קאלצ'ומרקטו" מספרים שהמאמן שחוזר ללונדון אחרי שעמד על הקווים של צ'לסי, מחזיק ברשימה שבראשה ארבעה שחקנים, כולם מהסרייה A: סטפן דה פריי ומרצלו ברוזוביץ' ששיחקו תחתיו באינטר, אלסיו רומאניולי ממילאן והחלוץ דושאן ולאחוביץ', שמפציץ בפיורנטינה ונמצא על הכוונת כמה מהגדולות של אירופה.

מנג'ר אינטר אנטוניו קונטה. רויטרס
טוטנהאם חיזרה כבר בקיץ. קונטה/רויטרס

בהנחה שקונטה אכן ימונה, המבחן הראשון שלו עשוי להיות במשחק הבית נגד ויטסה בקונפרנס ליג ביום חמישי. בפרמיירליג ממתינה לו שורה של משחקים נוחים על הנייר, בלי מפגש עם אף קבוצה מהצמרת הגבוהה בתקופה הקרובה: אברטון (חוץ), לידס (בית), ברנלי (חוץ), ברנטפורד (בית), נוריץ' (בית).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully