וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טייטום ובראון לא מוסרים לאף אחד": סמארט זעם אחרי הפסד בוסטון

עודכן לאחרונה: 2.11.2021 / 9:32

אחרי ההתפרקות ברבע האחרון מול שיקגו, שחקן בוסטון תקף את חבריו: "כולם יודעים שאנחנו מחפשים רק אותם". אידוקה: "חגגנו מוקדם מדי"

וושינגטון וויזארדס חוגגת את הניצחון על בוסטון סלטיקס/מתוך טוויטר

לא כך קיוותה בוסטון לפתוח את העונה ב-NBA. הסלטיקס נחלו הלילה הפסד שלישי רצוף בבית, והפעם מוזר במיוחד. בוסטון הובילה כבר ב-19 הפרש של שיקגו החזקה של דרוזן, ווצ'ביץ' ולאבין, אבל רשמה התפרקות לא ברורה ברבע הרביעי שבו היא חטפה 39 נקודות ונתקעה על 11 בלבד בדרך ל- 128:114 מביך שגרם לשריקות בוז מהיציעים בבוסטון גארדו. ג'יילן בראון וג'ייסון טייטום ניסו לקחת את המשחק הזה על עצמם, אבל זה לא ממש מצא חן בעיני מרכוס סמארט, שהוציא את זעמו לאחר המשחק.

מרקוס סמארט בוסטון. רויטרס
הוציא את כל העצבים. סמארט הלילה/רויטרס

"כל קבוצה יודעת שאנחנו מנסים למסור לג'ייסון (טייטום) וג'יילן (בראון)", אמר סמארט, "כל קבוצה לומדת אותנו ויודעת איך לעצור אותם. אני חושב שהתוכנית שלנו צריכה להיות לגרום לשחקנים האלו למסור את הכדור, אבל הם פשוט לא מוסרים".

סמארט לא התבייש לשים את האצבע על נקודת התורפה של בוסטון, כאשר השניים באמת לקחו 48 זריקות ביחד אבל התקשו מאוד ברבע הרביעי. טייטום נעצר על 2 נקודות בלבד (1 מ-8 מהשדה), בעוד שבראון זרק רק פעמיים ולא קלע. "זה משהו שהם צריכים ללמוד", הוסיף סמארט, "הם עדיין לומדים. הם צריכים לעשות צעד נוסף ולמצוא דרכים לא רק למצוא לעצמם זריקות, אלא ליצור זריקות לשחקנים אחרים כשהם נשארים פתוחים. אנחנו צריכים ללמוד מזה". סמארט אגב, לקח 11 זריקות מהשדה וקלע 5 מתוכן בדרך ל-16 נקודות במשחק כולו.

עוד בוואלה!

מוראנט גבר על יוקיץ', בוסטון התפרקה בביתה מול שיקגו

לכתבה המלאה
מרקוס סמארט בוסטון מול דמאר דרוזן שיקגו. רויטרס
לא קיבל מספיק כדורים, וגם לא הצליח לעצור את דרוזן. סמארט/רויטרס

בוסטון הובילה 75:94 כשנותרו רק שלוש דקות לסיום הרבע השלישי ונכנסו לרבע האחרון ביתרון 89:103, אבל שיקגו קלעה את 12 הנקודות הראשונות ברבע וחתכה את הפיגור שלה ל-2 נקודות בלבד, בדרך לניצחון דו ספרתי. "היינו נאיביים כשחשבנו שהמשחק הזה גמור ברבע השלישי", אמר אימה אידוקה המאמן החדש של בוסטון, "התחלנו לחגוג מוקדם מדי. זה לקח חשוב שלמדנו, אם תזלזל במשחק, תקבל נשיכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully