וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולבס המשיכה בדהירה גם מול אברטון, שער 50 לראול חימנס

הזאבים ניצחו 1:2 ועלו למקום השביעי בזכות צבירת 13 נקודות מ-15 האחרונות. קילמן חגג שער בכורה, חימנס שבר בצורת של יותר משנה במוליניו וגם שער של איוובי לא מנע מבניטס הפסד שלישי רצוף

תקציר: וולבס - אברטון 1:2/ספורט1

וולבס המשיכה הערב (שני) את התקופה הטובה שלה והשיגה ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים - 1:2 ביתי על אברטון. המארחת עלתה למקום השביעי, נקמה בטופיז על שני ההפסדים בעונה שעברה והורידה את רפא בניטס ושחקניו למקום ה-10 בעקבות הפסד שלישי ברציפות.

מקס קילמן שחקן וולבס חוגג שער. רויטרס
שער ראשון במשחקו ה-44 במדי וולבס. מקס קילמן/רויטרס

שער של הי-צ'אן הוואנג נפסל בדקה ה-15, אבל זה לא מנע מוולבס להמשיך ללחוץ וגם להשיג יתרון מראשו של מקס קילמן, שנגח את שער הבכורה שלו בדקה ה-28 אחרי קרן של ריאן אייט נורי. עוד ארבע דקות חלפו וג'ורדן פיקפורד נדרש להוציא כדור שני מהרשת, אחרי מסירה איומה לאחור של בן גודפרי, אותה קרא ראול חימנס שהקפיץ באלגנטיות והכניע את שוער נבחרת אנגליה.

החלוץ המקסיקני, שכבש 19 שערי פרמיירליג במוליניו (יותר מכל שחקן אחר), שבר בצורת של יותר משנה בבית (נעדר תקופה ארוכה בשל פציעת הראש הזכורה) והגיע ל-50 שערים במדי הקבוצה. הוא גם השני בתולדות הליגה שכובש בכל חמשת המפגשים הראשונים שלו עם אברטון, מאז איאן רייט שעשה את זה בין השנים 1992 ל-1996.

עוד בוואלה!

"בשירות הוד מלכותה": צ'לסי פותחת פער בפסגה

לכתבה המלאה
רפא בניטס מאמן אברטון עם הקשר אלאן. רויטרס
לא מעט סיבות לדאגה. רפא בניטס עם אלאן/רויטרס

בניטס ניסה להעיר את שחקניו וקיבל מחצית שנייה טובה הרבה יותר, כאשר בדקה ה-66 הגנת וולבס בלמה ניסיון ראשון של מייקל קין ואז ספגה מרגלי אלכס איוובי, שציין שער בכורה העונה באותו מגרש בו כבש את הקודם שלו (ב-1:2 של אברטון במוליניו בינואר). הלחץ של אברטון התגבר, אבל ז'וזה סה הדף נגיחה של המחליף אנתוני גורדון בדקה ה-86 ושמר על שלוש הנקודות.

במחזור ה-11 מצפה לאברטון מפגש עם טוטנהאם, שככל הנראה תגיע לגודיסון פארק עם אנטוניו קונטה כמאמנה החדש. וולבס תתארח אצל קריסטל פאלאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully