וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "הקבוצה לא מחולקת ליחידות, כל השחקנים שלי חשובים"

עודכן לאחרונה: 1.11.2021 / 22:56

מאמן מכבי תל אביב אחרי הניצחון על בני הרצליה: "אנחנו משחקים טוב מאוד בתקופה הזאת, גם מי שלא משחק ביורוליג צריך להיות מוכן". אהרוני: "שילמנו שכר לימוד כואב"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. דני מרון
ניצחון מוחץ. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/דני מרון

מכבי תל אביב המשיכה במומנטום מהניצחון על ברצלונה לפני ארבעה ימים והביסה הערב (שני) 69:99 את בני הרצליה, כדי לעקוף אותה בדרך לפסגת הטבלה בליגת העל. קינן אוואנס ואנטה ז'יז'יץ' הריצו את הצהובים ליתרון גדול במחצית הראשונה, כאשר במחצית השנייה עוז בלייזר התבלט וגם יתר הישראלים של יאניס ספרופולוס דאגו לשמור על הפער, כדי להנחיל לאורחת הפסד בכורה העונה.

מאמן האלופה יאניס ספרופולוס סיכם: "התוצאה אומרת הכל. היה לנו משחק טוב מאוד, התקפית והגנתית, מההתחלה ועד הסוף. היינו רציניים, עם אנרגיה, הנענו את הכדור טוב. הרבה שחקנים נגעו בכדור בהתקפה, משחק קבוצתי נהדר היום. אנחנו משחקים טוב מאוד בתקופה הזאת, צריכים לשמור על הרמה הגבוהה, אנחנו יכולים עוד להשתפר, לא קל לשחק ככה, נצטרך לשמור על זה".

על היריבה אמר היווני: "הרצליה קבוצה טובה מאוד, הם ניצחו את כל המשחקים שלהם. בילגנו את המשחק שלהם מההתחלה.

ספרופולוס המשיך: "לא היינו צריכים פסק זמן כי שיחקנו טוב מאוד, זה רמז אחד על המשחק הטוב שלנו היום. אני לא מחלק את הקבוצה בין יחידות, כל השחקנים שלי חשובים. יש שחקנים שלא שיחקו ביורוליג אבל הם חלק מהקבוצה, כולם צריכים להיות מוכנים לשחק וכולם חשובים בשביל הקבוצה. אני חושב שחלק מהשחקנים היו טובים וחלק מהם צריכים לדחוף את עצמם עוד".

מאמן בני הרצליה אורן אהרוני. דני מרון
הפסד בכורה לבני הרצליה. אורן אהרוני/דני מרון

מאמן בני הרצליה אורן אהרוני אמר: "לא נכנסנו טוב למשחק, בטח בכושר שמכבי נמצאת בו. הם ידעו להעניש אותנו, צריך לתת להם קרדיט גדול על הדרך שבה הם שיחקו בהתקפה ושמרו אותנו. אני לא יכול להגיד על רגעים ספורים שהיינו במשחק, לא היינו. נצטרך ללמוד מזה ולהמשיך קדימה. עשינו הכנה טובה למשחק, רצינו מן הסתם לבצע את הדברים הרבה יותר טוב מאיך שזה נראה. שילמנו פה שכר לימוד כואב אפשר להגיד, נגד קבוצה שנמצאת בפורמה טובה. לא הצלחנו לבצע כלום ממה שתכננו".

אהרוני הוסיף: "זו ליגה קשה, צמודה, צריך לבוא לכל משחק. הלחם והחמאה זה להיראות טוב יותר מבחינה הגנתית, היום היינו לא טובים. נצטרך לחזור לבסיס שלנו ולהכין את עצמנו לקרבות הבאים. אין לנו לוקסוס לבוא לא מוכנים לאף משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully