וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי חיפה עם ניצחון בכורה העונה, נהריה נותרה מושלמת

הירוקים ניצחון לראשונה לאחר ארבעה מחזורים כשגברו 79:83 בחוץ על אשקלון. היורדת השנייה מליגת העל גברה על אליצור נתניה

תקציר: ברצלונה - פואנלברדה 69:79/ספורט1

המחזור הרביעי בליגה הלאומית יצא הערב (שני) לדרך עם שני משחקי. עירוני נהריה נותרה מושלמת והנחילה לאליצור נתניה הפסד בכורה כשגברה עליה 65:70. היורדת השנייה מליגת העל מכבי חיפה השיגה ניצחון בכורה כשגברה 79:83 בחוץ על אליצור אשקלון.

דניאל קופרברג שחקן מכבי חיפה מול דומיניק ארצ'י שחקן בני הרצליה. ברני ארדוב
מכבי חיפה עם ניצחון בכורה. קופרברג/ברני ארדוב

אליצור איתו אשקלון - מכבי חיפה 83:79

הירוקים עם ניצחון בכורה העונה אחרי דרמת ענק. הקבוצה של אבי סוכר הייתה בפיגור דו ספרתי, אך ברבע האחרון נעזרה ביכולת נהדרת של דניאל קופרברג ודניאל נג'ר כדי להשיג ניצחון בכורה. הקבוצה של עמית תמיר עם הפסד ביתי ראשון העונה וחמישים אחוזי הצלחה עד כה. רפאל פוטניי הוליך את קלעי המנצחת עם 19 נקודות, כשכריס סמית' הוסיף 16. דניאל קופרברג תרם 13 נקודות ו-8 ריבאונדים. מנגד, ג'יי. אר. הולדר הוליך את קלעי המפסידה עם 18 נקודות.

הרבו לאליצור איתו אשקלון: ג'יי אר הולדר (6 אסיסטים) 18 נק', סטורם וורן וארתור רוזנפלד 17 נק' כ"א, אלישי כדיר (7 ריבאונדים, 7 איבודים) 9 נק'.

הרבו למכבי חיפה: רפאל פוטניי (7 ריבאונדים, 5 אסיסטים) 19 נק', כריס סמית' 16 נק', דניאל קופרברג (8 ריבאונדים) 13 נק'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

עירוני נהריה - אליצור נתניה 65:70

היורדת מליגת העל כבר ראתה את הפסד הליגה הראשון שלה, כאשר פיגרה 62:51 בתחילת הרבע האחרון, אלא שמאותה הנקודה הביתיים ספגו 3 נקודות בלבד עד סוף המשחק והבטיחו ניצחון. האורחת פתחה נהדר והוליכה 11:21, אך נהריה הגיבה עם ריצת 3:11 ונצמדה לנתנייתים. בפתיחת הרבע המכריע היהלומים שוב עלו ליתרון דו ספרתי, אך מכאן החלה ריצה מדהימה של הצפוניים שלא ספגו סל במשך כמעט 7 דקות. נהריה השלימה את המהפך כשעלתה ל-62:63, ומכאן המומנטום הסגול נשמר עד לסיום, והקבוצה של שי סגלוביץ' הבטיחה ניצחון.

הרבו לעירוני נהריה: תומר כהן (9 ריבאונדים) 16 נק', דאסטין תומאס (7 ריבאונדים, 7 אסיסטים) וקלארק 14 נק' כ"א, אלכס צ'וברביץ' 10 נק'.

הרבו לאליצור נתניה: דשון פרסונס 19 נק', שחר לזר 14 נק', איתן בורג 13 נק'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully