וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וון מילר עובר לראמס, חשש שדרק הנרי סיים את העונה

עודכן לאחרונה: 1.11.2021 / 19:47

טרייד ענק ב-NFL: ה-MVP של סופרבול 50 מגיע ל-LA בתקווה לזכות באליפות נוספת. הרץ האחורי של טנסי סובל משבר ברגלו, יעבור ניתוח וייעדר 6-10 שבועות. גם ווינסטון מניו אורלינס בחוץ לפרק זמן "כנראה ארוך"

לוס אנג'לס ראמס נודעה בשנים האחרונות באסטרטגיית ה"אול אין" שלה, עם טריידים ענקיים שהביאו אליה כוכבים מוכחים תמורת משכון העתיד.

גם הערב (שני), רגע לפני הטרייד דדליין, הקבוצה מ-LA שחולמת על אליפות החליטה לבצע מהלך ענק וסגרה עם דנבר טרייד במסגרתו יעבור אליה הליינבקר וון מילר, תמורת בחירות הסיבוב השני והשלישי בדראפט הבא.

מילר בן ה-32 נבחר לפרובול שמונה פעמים לאורך הקריירה העשירה שלו ומעל הכל, היה אחד השחקנים המרכזיים בזכייה של הברונקוס בעונת 2015/16, כשהוא נבחר ל-MVP של הסופרבול. הוא פספס את כל העונה שעברה בגלל פציעה ויהפוך לשחקן חופשי בתום העונה הנוכחית, בה כבר הספיק לרשום עד עתה 4.5 סאקים.

הראמס מצדם ממשיכים להתחזק ואחרי שהביאו בקיץ בטרייד את הקוורטרבק הוותיק מת'יו סטאפורד, הם כעת מצרפים את מילר לחולייה הגנתית מרשימה הכוללת בין היתר את ג'יילן ראמזי וארון דונלד.

שחקן דנבר ברונקוס וון מילר. Ezra Shaw, GettyImages
טרייד ענק. מילר/GettyImages, Ezra Shaw

האם דרק הנרי סיים את העונה? הרץ האחורי הטוב ביותר בליגה נפצע אמש בכף רגלו בניצחון קבוצתו טנסי טייטאנס באינדיאנפוליס 31:34, יעבור ניתוח וייעדר 6-10 שבועות. זוהי מכה קשה לטייטאנס, שפתחו היטב ועם מאזן 2:6 מובילים את ה-AFC דרום.

הנרי בן ה-27 הוביל את הליגה בשנה שעברה עם 2,027 יארד ב-378 נשיאות ו-17 טאצ'דאונים. גם בעונה הנוכחית לא טמן ידו בצלחת, ולאחר שמונה משחקים יש לו 937 יארד, פער ניכר מהרצים שמאחוריו ברשימה. הוא גם נכנס 10 פעמים לאנדזון, כך שחסרונו כאחד משלושת השחקנים הטובים בליגה בהחלט יורגש.

שחקן אחר שסובל מפציעה הוא הקוורטרבק של ניו אורלינס ג'יימיס ווינסטון, שסבל מפציעה בניצחון על טמפה ביי לאחר שהופל מאחור בתנועת "Horse Collar" האסורה על פי חוקי הליגה. מאמנו שון פייטון אמר כי מדובר בפציעה רצינית, וכנאה שגם הוא יושבת במשך זמן רב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully