וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה בכדורגל הנשים: מנהלת טכנית ראשונה בענף

עודכן לאחרונה: 1.11.2021 / 15:08

ההתאחדות לכדורגל חתמה עם השוויצרית נורה האפטל לשנתיים הקרובות עם אופציה לשנתיים נוספות. תחל את תפקידה ב-1 בדצמבר: "בשורה אמיתית, התחייבנו לקדם את כדורגל הנשים"

ההתאחדות לכדורגל ונורה האפטל חתמו אתמול על חוזה לשנתיים הקרובות עם אופציה לשנתיים נוספות ובכך תהפוך האפטל למנהלת הטכנית הראשונה אי פעם של כדורגל הנשים בישראל. האפטל השוויצרית תחל את תפקידה ב-1 בדצמבר הקרוב ותהיה אחראית על פיתוח הענף בכל הגילים, מינוי הצוותים המקצועיים לנבחרות השונות, אימון הנבחרת הבוגרת, ניהול מרכזי המצוינות והאקדמיה לנשים והובלת קורסי ההדרכה וההכשרה לאימון כדורגל נשים.

נורה האטפל. ההתאחדות לכדורגל,
עידן חדש. נורה האפטל/ההתאחדות לכדורגל

יוסי שרעבי, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל: "התחייבנו לקדם, לפתח ולטפח את כדורגל הנשים, לו אנו מאמינים יש פוטנציאל עצום בישראל, והמינוי של נורה האפטל הוא בשורה אמיתית. ההתאחדות לכדורגל השקיעה משאבים רבים בהגעתה של דמות בכירה, מקצועית ובעלת רזומה מרשים להוביל את הענף. נפגשתי עם נורה מספר פעמים וההתרשמות היא כי מדובר באשת מקצוע מהשורה הראשונה. הוועדה המקצועית בהתאחדות בראשות שינו זוארץ, יו"ר ועדת הנשים בהתאחדות שמעון מימון ודמויות מקצועיות נוספות בהתאחדות הובילו מהלך אמיץ ומשמעותי. אנחנו לא חוששים ממהפכות, נכונים לתהליך ממושך וסדור ומאמינים כי נורה תשיא תרומה גדולה לשינוי שכולנו מייחלים לו ועושים לטובתו".

שינו זוארץ, יו"ר הוועדה המקצועית: "כדורגל הנשים שלנו ייהנה מתוספת כוח משמעותית ואיכותית לטובת עתיד טוב יותר. שדרת אנשי המקצוע בהתאחדות לכדורגל מעידה על השקעה גדולה ועל החשיבות הרבה שאנו מייחסים למי שהידע והיכולות שלהם יכולים לתרום לכדורגל הישראלי".

נורה האפטל: "אני מאוד מרוצה מההצטרפות שלי להתאחדות לכדורגל ונלהבת לייצג את הכדורגל הישראלי והערכים הבולטים שלו כמנהלת הטכנית החדשה וכמאמנת נבחרת הנשים. אני מודה לראשי ההתאחדות לכדורגל על האמון שנתנו בי ואני מצפה להתחיל ביחד מסע מוצלח עם הצוות החדש שלי והשחקניות. אני רואה הרבה פוטנציאל בכדורגל הנשים הישראלי ואני מאוד מרגשת לפתח חזון חדש ושאפתני בעקבות 'הדרך הישראלית'. אני משוכנעת כי נוכל ליצור לכולנו עתיד מזהיר המבוסס על פיתוח והעצמה של השחקניות, המאמנים והמאמנות, השופטים והשופטות והמועדונים בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully