וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת הנוער של מכבי חיפה תהיה שותפה להיסטוריה בלה קורוניה

דפור תמכור כ-10,000 כרטיסים למשחק נגד הירוקים ביום ד', שיא בשלב כה מוקדם של ליגת האלופות. ומה הכמות הכי גדולה אי פעם?

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

קבוצת הנוער של מכבי חיפה תתארח ביום רביעי אצל דפורטיבו לה קורוניה למשחק הראשון מבין שניים ובמועדון הספרדי מקווים לשבור שיא ולמכור 10,000 כרטיסים למשחק בריאסור.

שתי הקבוצות משחקות בליגת האלופות לנוער במסלול האלופות והן יפגשו בסיבוב השני. בסיבוב הראשון הירוקים חלפו בקלות על פני ז'לגיריס וילנה עם 0:5 בסיכום המשחקים. דפורטיבו חלפה על פני פוגון שצצ'ין הפולנית אחרי מהפך מזהיר: במשחק הראשון היא הפסידה 3:0, אבל בגומלין בספרד ניצחה 0:4 לעיני 8,522 צופים.

באותו משחק בלה קורוניה, נשבר השיא למשחק בליגת האלופות לנוער בשלבים המוקדמים. זו גם הייתה הכמות השביעית הכי גבוהה אי פעם במפעל, אבל בדפור לא מסתפקים בכך ונערכים לרבבת צופים ביום רביעי בשעה 21:00.

שחקן דפורטיבו לה קורוניה לשעבר, מנואל פאבלו. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
קרב מוחות בין שני מגנים ימניים אגדיים. מנואל פאבלו/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

השיא עומד על 32,510 צופים והוא הושג במשחק בין קרסנודאר לריאל מדריד בפלייאוף בעונת 2017/18. מכבי חיפה מדורגת במקום החמישי וזו מחמאה גדולה; למשחק שלה נגד בורוסיה דורטמונד בשלב 16 האחרונות בעונת 2013/14, הגיעו 10,124 צופים.

קבוצת הבוגרים של דפורטיבו מדשדשת בשנים האחרונות ומשחקת כרגע בליגה השלישית, אחרי שבעונה שעברה נחלה כישלון חרוץ בניסיון לשוב לליגת המשנה. קבוצת הנוער מעניקה קצת נחת ובעונה שעברה היא זכתה באליפות אחרי שניצחה את ריאל מדריד בחצי הגמר ואת ברצלונה בגמר (ליגת הנוער בספרד מחולקת לפי אזורים ובשלבים המאוחרים נערכים משחקי נוק אאוט).

את קבוצת הנוער של דפורטיבו לה קורוניה אגב, מאמן המגן הימני האגדי של הקבוצה, מנואל פאבלו. הוא יפגוש לקרב מוחות מגן ימני אגדי של מכבי חיפה, אלון חרזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully