וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין בחיים: יוסטון צימקה את הוורלד סיריס ל-3:2

האסטרוס יחזרו הביתה עם צ'אנס להשלים מהפך חלומי אחרי 5:9 באטלנטה במשחק 5. אדם דובאל פתח עם גרנד סלאם כבר באינינג הראשון, אבל האורחים התאוששו ודהרו לניצחון שמנע מהברייבס לחגוג

אטלנטה קיוותה שזה יהיה הלילה הגדול שלה ושהיא תחגוג אליפות לעיניי הקהל הביתי, אבל ליוסטון היו תכניות משלה ועם 5:9 במשחק 5, היא צימקה הבוקר (שני) את הוורלד סיריס ל-3:2 ותחזור הביתה בתקווה להשלים מהפך ענק ולזכות בתואר.

אטלנטה - יוסטון 9:5 (2:3 לברייבס בוורלד סיריס)

אחרי שני ניצחונות ביתיים דרמטיים, הברייבס חלמו בגדול וכבר באינינג הראשון נדמה היה שהם בדרך הבטוחה לתהילה. פארמבר ואלדס מילא את הבסיסים ואדם דובאל העניש אותו עם גרנד סלאם אדיר שקבע 0:4 מהיר.

אלא שיוסטון ממש לא תכננה להרים ידיים, למרות הבור הזה. באינינג הבא היא צימקה את הפער בחצי עם דאבל של אלכס ברגמן וחבטת הקרבה של מרטין מלדונדו וההסתערות נמשכה באינינג הבא עם דאבל של קרלוס קוראה ועוד חבטה של יולי גרייל, שקבע 4:4.

פרדי פרימן החזיר לברייבס את הצבע ללחיים עם סולו הומראן בתחתית האינינג, אך משם ועד לסיום הכל הלך לכיוון של האורחים. מלדונדו סחט הולכה על בסיסים מלאים באינינג החמישי ומיד אחריו, סינגל של מרווין גונזאלס העלה את יוסטון ליתרון ראשון במשחק, 5:7. מלדונדו המשיך לככב עם סינגל שהכניס ריצה באינינג השביעי וקוראה חתם עם סינגל נוסף בשמיני.

המשחק הבא - בין שלישי לרביעי (2:09) ביוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully