וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי סיטי שלחו הודעות גזעניות לזאהה: "לא רוצה סימפטיה"

חלוץ קריסטל פאלאס חשף כי אוהדי האלופה הקניטו בצורה מכוערת באיסנטגרם: "לא מטפלים בבעיה האמיתית, זה הפך לחלק מהעבודה"

תקציר: קריסטל פאלאס - לסטר 2:2/ספורט1

המלחמה בגזענות בספורט ובכדורגל בפרט עלתה מדרגה בשנים האחרונות, אך לפעמים נראה כי התוצאות לא משביעות רצון. אחד הכדורגלנים שידועים בפעילות שלהם בנושא הוא שחקן קריסטל פאלאס ווילפריד זאהה, שהתבטא לא אחת כנגד האלימות המילולית וההערות הפוגעניות שסופגים שחקנים בעלי גוון עור שחור ביציעים ובעיקר ברשתות החברתיות.

בשבת האחרונה כבש זאהה ב-1:2 המפתיע של קבוצתו על האלופה מנצ'סטר סיטי, ועל הדרך ציין את שערו ה-50 בפרמיירליג. בנוסף, סחט שחקן הכנף בן ה-28 עבירה מאמריק לאפורט ש"זיכתה" את האחרון בכרטיס אדום. אתמול (ראשון) חשף זאהה מספר צילומי מסך של הערות פוגעניות וקשות מצד אוהדי מנצ'סטר סיטי באינסטגרם.

ווילפריד זאהה שחקן קריסטל פאלאס חוגג שער. רויטרס
"צבע העור תמיד יהווה עבורנו בעיה". זאהה חוגג את השער מול מנצ'סטר סיטי/רויטרס

"אין לי עניין בהודעות מנחמות ותומכות שכביכול נגעלות מהמעשים הללו", כתב זאהה בחשבון האינסטגרם שלו. "אני לא פה בשביל סימפטיה או כל שטות אחרת שנעשית במקום לתקן את הבעיה האמיתית. לא מפריעות לי הקללות בכלל שבימינו זה פשוט חלק בלתי נפרד מהעבודה שלנו. למרות שזה לא תירוץ, צבע העור שלנו תמיד יהווה עבורנו בעיה. אבל זה בסדר, אני תמיד אהיה שחור וגאה!"

זוהי לא הפעם הראשונה שזאהה מותקף ברשתות החברתיות עם הערות גזענות. בקיץ שעבר נעצר ילד בן 12 בגין הודעות נאצה גזעניות ששלח לשחקן באינסטגרם. בנוסף, השחקן יצא לא אחת כנגד הרשתות החברתיות וטען כי הן אינן מהוות מרחב בטוח למשתמשים כהי עור, שחשופים להודעות פוגעניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully