וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון לבלאט וזוסמן בגרמניה, ריאל הביסה את באסקוניה בספרד

אלבה ברלין ניצחה 89:101 בחוץ את באמברג, שני הישראלים קלעו 6 כ"א. הבלאנקוס הביסו 65:83 את הבאסקים ונותרו מושלמים

תקציר: ברצלונה - פואנלברדה 69:79/ספורט1

אלבה ברלין שבה הערב (ראשון) למסלול הניצחונות לאחר שלושה הפסדים רצופים (שניים ביורוליג ואחד בליגה) כשגברה 89:101 בחוץ על באמברג. הקבוצה מבירת גרמניה יצאה מהמאזן השלילי שהייתה בו בליגה, וכעת היא עומדת על שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים. תמיר בלאט ויובל זוסמן תרמו 6 נקודות כל אחד למנצחת, בעוד כריסטיאן זנגפלדר הפגיז 29 נקודות בצד השני, אך זה לא הספיק לאורחת שרושמת הפסד ליגה שני ברציפות.

יובל זוסמן הוסיף גם 3 ריבאונדים ו-3 אסיסטים בעוד בלאט הסתפק ב-2 אסיסטים. את המנצחת הוליך לוק סיקמה שקלע 14 נקודות להן הוסיף 11 ריבאונדים. מאודו לו הוסיף 12 נקודות ו--9 אסיסטים לאלבה. במשחק נוסף שנערך בליגה הגרמנית ניצחה באיירן מינכן בחוץ 78:87 את ביירות', והיא חולקת את המקום הראשון עם גוטינגן, שמחזיקה באותו מאזן של הבווארים - 1:4 (ומשחק חסר).

תמיר בלאט שחקן אלבה ברלין. אתר אלבה ברלין, אתר רשמי
אלבה כבר לא במאזן שלילי בליגה. בלאט/אתר רשמי, אתר אלבה ברלין

בליגה הספרדית נערך מפגש מסקרן בין שתי קבוצות יורוליג, כאשר ריאל מדריד התארחה אצל באסקוניה. הבלאנקוס השתלטו על המשחק מתחילתו, ספגו 10 נקודות בלבד ברבע הראשון, 26 בכל המחצית הראשונה בדרך ל-65:83 גדול בחוץ על הבאסקים. גרשון יאבוזלה הוליך את קלעי המנצחת עם 14 נקודות, אדם הנגה ו-וינסנט פורייה הוסיפו 12 כ"א. הקבוצה של פאבלו לאסו נותרת מושלמת לאחר שמונה מחזורים.

במשחק נוסף שנערך בלה ליגה בכדורסל, ניצחה ברצלונה 69:79 את פואנלברדה, מה שאולי המתיק במעט את התבוסה בחמישי האחרון למכבי תל אביב במסגרת היורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully