וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "שיחקנו כמו קבוצה שראויה לחלק העליון"

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 21:55

מאמן הפועל חיפה מבסוט אחרי ה-0:3 על חדרה, נועם כהן: "פנו אליי מנבחרת לוקסמבורג". קורצקי: "התחלנו עם הגיבויים?"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל חדרה 0:3/ספורט1

הפועל חיפה הצליחה לנצח היום (ראשון) 0:3 את הפועל חדרה במסגרת המחזור השמיני בליגת העל. עבור האדומים של אלישע לוי זה ניצחון ראשון על הפועל חדרה בליגה הבכירה זה 42 שנה. מגן הפועל חיפה נועם כהן הודה כי קיבל הצעה מנבחרת לוקסמבורג ושוקל את צעדיו.

אלישע לוי מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
מרוצה מהקבוצה שלו. אלישע לוי/מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה אלישע לוי אמר אחרי המשחק: "חזרנו הביתה אחרי שהפסדנו לבית"ר והיום שיחקנו כדורגל. שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד ומאומנת מאוד, קבוצה קשה מאוד. סוף סוף שיחקנו כמו קבוצה שראויה לחלק העליון, שליטה, צירופים, תבניות, הרבה מאוד פרגון. המשחק היה בשליטה שלנו, שיחקנו כמו שצריך". על ההיסטוריה הרעה של הפועל חיפה מול חדרה, אמר לוי: "כששמעתי שהפועל חיפה לא ניצחה את חדרה 42 שנה בליגה הראשונה חשבתי שלא יכול להיות דבר כזה, אני שמח ששברנו את זה. הכי חשוב שהקהל נהנה וכל מי שאוהב כדורגל נהנה. הכי חשוב עכשיו זו המשכיות, לגלות יציבות. יש לנו קבוצה טובה מאוד, אנחנו צריכים לשחק בצורה קבוצתית, להאמין ולגלות הרבה ביטחון. צניעות והמשכיות ונהיה בחלק העליון". על נועם כהן: "ברור שרק ישראל. להיות בנבחרת ישראל כשחקן ומאמן זו הזכות הכי גדולה שאפשר לקבל. אני מאחל לו שיגיע לשם".

מגן חיפה נועם כהן: "אני חושב שזה המשחק הכי טוב שלי במדי הפועל חיפה. יש לי תחרות קשה מאוד על העמדה ואין לי משחקים לבזבז. אני שמח שזה התחבר לי. אתה מספר לי משהו שאני לא יודע, קיבלתי הצעה מנבחרת לוקסמבורג ואני חושב עליה. אני רוצה לשחק בנבחרת ישראל וזה הרצון שלי, אבל אעשה מה שנכון לקריירה שלי. עדיין לא קיבלתי אישורים לגבי לוקסמבורג, כרגע זה הכול שמועות. הדברים הבירוקרטים עוד לא הסתדרו. נבחרת ישראל זה החלום הכי גדול שלי, אני מקווה שזה יסתדר שם. עוד לא קיבלתי שום החלטה, רק קיבלתי הצעה ונראה מה יהיה. אני עוד לא הולך לנבחרת, החלום שלי זאת נבחרת ישראל, הרצון שלי זו נבחרת ישראל וכרגע זה דבר קצת רחוק. יש שם שחקנים מעולים".

מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה. מאור אלקסלסי
מאוכזב, חד משמעית. קורצקי/מאור אלקסלסי

מאמן חדרה מנחם קורצקי: "מאוכזב, חד משמעית. התכוננו בדיוק למה שקרה. כל השערים שהפועל חיפה כבשה זה בדיוק הנקודות שעבדנו עליהן. הפועל חיפה מסוכנת מאוד במעברים, היום פעמיים ספגנו במעברים כאלה. לא הופענו טוב וזאת התוצאה. התחלנו עם הגיבויים? נו באמת. משחק לא טוב שלנו, יש לי חלק גדול באיך שהקבוצה נראתה היום. נפיק לקחים. התפקיד שלי הוא לעזור לשחקנים לצאת מסיטואציות קשות. עד עכשיו היה טוב אצלי בחדרה. אולי היה מוקדם לשנות את השיטה כי הוצאנו הרבה נקודות. דנינו נפצע, אבל נצטרך למצוא פתרונות".

מקסים פלקושצ'נקו, שספג בוז מהקהל המקומי, אמר אחרי המשחק: "לא נראינו טוב. אנחנו מסתכלים כבר על המשחק הבא, נעבוד על הטעויות שלנו ואני מאמין שנשפר את זה. ברור שאני מאוכזב מעצמי בינתיים, תמיד אני רוצה להשתפר ואני מאמין שאני אביא את עצמי לרמה גבוהה יותר. אני מקווה להראות את זה כבר במשחק הבא. אני לא מתייחס יותר מדי לרעשים מסביב, מתרכז רק בקבוצה שלי".

ביום שני הפועל נוף הגליל תארח את בית"ר ירושלים למשחק שיסגור את המחזור השמיני בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully