וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רי רמי, השדר המיתולוגי של הרד סוקס, מת בגיל 68

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 17:02

האיש שליווה בקולו את הגרביים במשך למעלה משלושה עשורים וזכה לראות ארבע אליפויות נכנע לסרטן הריאות, עמו התמודד ב-13 השנים האחרונות

שדר הבייסבול הוותיק ג'רי רמי, שנודע במשך למעלה משלושה עשורים כ"קול של בוסטון רד סוקס", מת בליל אמש (שבת) בגיל 68, אחרי מאבק של למעלה מעשור בסרטן הריאות.

רמי, שנולד במסצ'וסטס, במרחק של כשעה מבוסטון, החל את קריירת המשחק המקצוענית שלו ב-MLB ב-1975 במדי קליפורניה איינג'לס ולאחר שלוש עונות עבר "הביתה", לרד סוקס, במדיהם שיחק עד 1984, כאשר הוא אף נבחר לאולסטאר פעם אחת.

אלא שלעיקר תהילתו הוא זכה לאחר הפרישה. ב-1988 הצטרף לרשת הספורט המקומית NESN (New England Sports Network) והחל להשתתף בשידורים היומיומיים של משחקי הרד סוקס. הוא זכה לראות מקרוב ארבע אליפויות במאה ה-21, אחרי שהגרביים שברו את "קללת הבמבינו" המיתולוגית ב-2004 והניפו את התואר בתום 86 שנות המתנה.

כבר ב-2008 אובחן לרמי הסרטן בפעם הראשונה ומאז הוא נאבק בו בגבורה וניצח בשישה סיבובים, עד שהפעם גופו נכנע. בשל היחלשותו, הוא פרש משידור הרד סוקס בתחילת אוגוסט והביקור האחרון שלו בפנווי פארק, האצטדיון שהיה לו לבית שני, אירע ממש לא מזמן, כאשר הוא הוזמן בשארית כוחותיו להגיש את ההגשה הראשונה המסורתית במשחק שהוציא לדרך את הפלייאוף הנוכחי, מפגש הווילד קארד בין בוסטון לניו יורק יאנקיז ב-5 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully