וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוויס צ'יבוטה כבש שער ליגה שני, שון וייסמן בישל במדי ויאדוליד

שחקן לודוגורץ היה חתום על הראשון ב-0:2 על ברואה, החלוץ הכין את השני ב-0:2 על אייבר. תיקו דרמטי לרפאלוב, עוד ניצחון לנאתכו

תקציר: מינסוטה יונייטד - ספורטינג קנזס סיטי 1:2/ספורט1

אחרי הבישול שלו במחזור הקודם, מאוויס צ'יבוטה כבש הערב (ראשון) את שערו השני העונה בליגה הבולגרית. שחקן הכנף מצא את הרשת בבעיטה שטוחה מצד ימין אחרי מהלך קבוצתי נאה בדקה ה-33 והיה חתום על הראשון של לודוגורץ, שניצחה 0:2 את ברואה. צ'יבוטה קיבל כרטיס צהוב והוחלף בדקה ה-79, קבוצתו מובילה בבטחה את הליגה עם 30 נקודות מתוך 33.

* שון וייסמן בישל את השער השני ב-0:2 הביתי של ויאדוליד על אייבר. החלוץ הישראלי פתח כרגיל (90 דקות) והכין לטוני בדקה ה-81, אחרי שער ראשון של הבלם המרוקני ג'וואד אל יאמיק (68). ויאדוליד קפצה למקום הרביעי בליגה השנייה בספרד, שתי נקודות בלבד מתחת לאייבר שמחזיקה במקום השני ובכרטיס האוטומטי ללה ליגה.

* ביברס נאתכו שיחק 73 דקות בניצחונה של פרטיזן בלגרד 0:2 בבית על צ'וקאריצ'קי. קפטן נבחרת ישראל לא כבש הפעם, כאשר על השערים היו חתומים איגור וויאצ'יץ' (33) ומרקו ז'יבקוביץ' (45+3). פרטיזן בפסגת הליגה הסרבית עם 43 נקודות מתוך 45 אפשריות ויתרון של שמונה נקודות על פני הכוכב האדום, לה משחק חסר.

* ליאור רפאלוב נכנס כמחליף בדקה ה-68, כאשר אנדרלכט חזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 דרמטי בבית מול לובן ועוד ניצלה בתוספת הזמן אחרי החמצת פנדל של סורי קאבה בדקה ה-97. ג'ושוע זירקזה כבש צמד למארחת (40 ו-94). עוד בבלגיה: גנט, ללא יונס מלדה, הפסידה 2:0 בבית למוליכה המפתיעה אוניון סן ז'ילואה.

* גדי קינדה השלים 90 דקות בהפסדה של ספורטינג קנזס סיטי 2:1 למינסוטה יונייטד. קינדה היה מעורב בשער היתרון, כשהרמה שלו אחרי קרן מצד שמאל הסתיימה בנגיחה של ג'וני ראסל ושער של קירי שלטון בדקה השמינית, אבל המארחת הפכה עוד במחצית הראשונה.

שחקן לודוגורץ רזגארד מאוויס צ'יבוטה. Marc Atkins, GettyImages
מצדיק את הצבתו ב-11. מאוויס צ'יבוטה/GettyImages, Marc Atkins

* תאי בריבו נעדר בגלל פציעה מהסגל של וולפסברגר, שהביסה היום 0:3 בחוץ את שטורם גראץ וצימקה את הפער ממנה לשתי נקודות בקרב על המקום השני בליגה האוסטרית. אליאל פרץ שמר על מקומו בהרכב האורחת ושיחק 58 דקות, כשהקפטן הוותיק מיכאל לינדל (16), שער עצמי של אמאדו דאנטה (64) וגול של המחליף שייקו דיינג בתוספת הזמן סידרו ניצחון.

* גידי קאניוק שיחק 85 דקות בניצחונה של צ'ונבורי 1:2 בחוץ על פורט MTI בליגה התאילנדית. קבוצתו התקדמה למקום החמישי, עם 15 נקודות אחרי 10 מחזורים.

* דור חוגי נכנס כמחליף בדקה ה-53 ולא הצליח למנוע את הפסדה של ויסלה קרקוב 2:0 בחוץ לוויסלה פלוצק בליגה הפולנית. קבוצתו במקום ה-14, חמש נקודות מעל הקו האדום.

* סינטאיהו סלליך שיחק 10 דקות כמחליף בהפסדה של גנצ'לבירלי 2:0 בבית לאיסטנבולספור בליגה השנייה בטורקיה, אחרי שלושה ניצחונות רצופים.

* אופיר מרציאנו לא נכלל בסגל של פיינורד, שניצחה 0:1 את ספרטה מדרבי של רוטרדם משער דרמטי של סיריל דסרס בדקה ה-92. הניצחון החזיר את פיינורד למקום השלישי בליגה ההולנדית, מרחק ארבע נקודות מאייאקס המוליכה ושתיים מפ.ס.וו איינדהובן השנייה, ועם משחק פחות.

* יהב גורפינקל נותר על הספסל של נורשפינג, שביצעה מהפך וניצחה 2:3 בביתה את אלפסבורג במחזור ה-26 בליגה השבדית. נורשפינג שישית עם 43 נקודות, כשלסיום העונה נותרו עוד ארבעה מחזורים והפער מהמקום השלישי והכרטיס לאירופה עומד על ארבע נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully