וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה עוקבת: הפרעות בקצב הלב של סרחיו אגוארו "המודאג"

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 15:57

החלוץ הארגנטינאי, שהוחלף מול אלאבס והועבר לבדיקות בבית חולים, יידרש לעבור בדיקות נוספות על מנת לברר היטב את מקור הבעיה, ממנה כבר סבל בעבר

סרחיו אגוארו מוצג כשחקן ברצלונה/הטוויטר של ברצלונה

דאגה בברצלונה ממצבו של סרחיו אגוארו. אתמול (שבת) החלוץ הארגנטינאי של מחזיקת הגביע הספרדי הוחלף לפני המחצית במשחק מול אלאבס, כשהוא מרגיש כאבים בחזהו, בעודו מחזיק בצלעות ובצווארו.

אגוארו, שרק לאחרונה ערך את הופעת הבכורה הרשמית שלו בקבוצה, סבל מעלייה חריגה בקצב הלב שלו במהלך המחצית הראשונה וקיבל טיפול במשך מספר דקות, לפני שהוחלף מוקדם מהמתוכנן. בסופו של דבר אגוארו קם וצעד החוצה בכוחות עצמו, אך הוא נלקח לבדיקות נוספות בבית החולים למען הסר ספק.

סרחיו אגוארו שחקן ברצלונה לצד ג'רארד פיקה. רויטרס
רק בריאות. אגוארו/רויטרס
סרחיו אגוארו שחקן ברצלונה. רויטרס
"מודאג מהמצב החדש שהוא מתמודד איתו". קון/רויטרס

היום מדווחים בברצלונה שהוא עבר בדיקות קרדיולוגיות, ואובחו כסובל מהפרעות קצב בלב. הוא יידרש לעבוד בדיקות נוספות על מנת לברר היטב את מקור הבעיה, לאור העובדה שגם לפני עשרה ימים סבל מהפרעות בקצב הלב. "השחקן רגוע, עד כמה שאפשר", נכתב ב"ספורט" על תחושות של אגוארו, "הוא בסדר, מרגיש טוב, אבל גם מודאג מהמצב החדש שהוא מתמודד איתו, למרות שסבל ממשהו דומה לפני 12 שנה". כמובן שהוא לא צפוי להיות בסגל של בארסה למשחק מול דינמו קייב בליגת האלופות ביום רביעי.

אגוארו שיחק לראשונה במדי ברצלונה ב-17 באוקטובר מול ולנסיה, אחרי שהתאושש מפציעה בכף הרגל. מול ריאל מדריד, במשחקו השני בקבוצה, הוא כבש שער בכורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully