וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קירון דאייר חשף: אני סובל ממחלה נדירה, זקוק להשתלת כבד

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 15:05

כדורגלן העבר, שרשם 33 הופעות בנבחרת אנגליה, סיפר: "אתגבר על המכשול הקטן הזה". לאחרונה סבל מקריסת ריאות וצלע שבורה בתוכנית ריאליטי

תקציר: ניוקאסל - צ'לסי 3:0/ספורט1

שחקן העבר קירון דאייר גילה שהוא זקוק להשתלת כבד מאחר שהוא סובל ממחלת כבד כרונית. דאייר, 42, ששיחק בעבר בין השאר במדי נבחרת אנגליה, סבל לאחרונה מבעיות בריאותיות, ובסוף השבוע אובחן בבית החולים כסובל מהמחלה. כיום דאייר משמש כמאמן קבוצת המילואים של איפסוויץ' טאון.

דאייר כתב: "לצערי הרב, אובחנתי כסובל ממחלת כבד כבר לפני כמה שנים, וידעתי שבסופו של דבר זה יוביל לצורך להשתלת כבד. בשבוע הקרוב אעבור בדיקות נוספות שיבהירו מתי אצטרך לעבור את התהליך. אני רואה את עצמי כאדם חיובי, ואתגבר על המכשול הקטן הזה. אני אסיר תודה למועדון, לאוהדים ולקהל הרחב שתמך בי".

קיירן דייר. Robbie Jay Barratt, GettyImages
רק בריאות. דאייר/GettyImages, Robbie Jay Barratt
קירון דייר שחקן ק.פ.ר לפני ג'רום תומאס שחקן ווסט ברומיץ'. רויטרס
בתקופתו בק.פ.ר. דאייר/רויטרס

דאייר שיחק בעבר בניוקאסל ובווסטהאם, בין השאר, ורשם 33 הופעות בנבחרת אנגליה. בשבוע שעבר הוא הובהל לבית חולים בגלל כאבים, וכאמור, כעת התברר שיידרש להשתלת כבד.

הוא פרש בגיל 34 אחרי שסבל ממספר פציעות. לאחרונה השתתף בתוכנית ריאליטי, שבמהלכה סבל מקריסת ריאות, ובהופעה בתוכנית אחרת הוא שבר צלע וסבל מהיפותרמיה. "עברתי הרבה דברים", אמר אז דאייר, "הייתה לי היפותרמיה, צלע שבורה, ריאה שקרסה, ואחד האשכים שלי היה בגודל תפוח. למזלי, מצאו לי את הבעיה בריאות לפני שעליתי לטיסה". כמו כן, בעבר סיפר שעבר התעללות מינית בגיל 12 על ידי בן משפחה.

  • עוד באותו נושא:
  • כבד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully