וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל נוף הגליל - בית"ר ירושלים: הוכנבוים משנה, קומאן שומר

מאמן המארחת יכניס להרכב את כחלון וחביבאללה, ההולנדי קיבל בחזרה את דגני, ינקוביץ' ורוטמן אבל בונה על ההרכב שניצח את הפועל חיפה (שני, 20:15, ספורט1)

מחזור 8הסתיים01/11/2021
הפועל נוף הגליל
  • דגני (90, גול עצמי)
0
    בית"ר ירושלים
    תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 1:2/ספורט1

    הפועל נוף הגליל

    אחרי שהובסה במחזור שעבר על ידי מכבי פתח תקוה, הפועל נוף הגליל תנסה לשוב למסלול הניצחונות כשתארח מחר (שני, 20:15, ספורט1) את בית"ר ירושלים באצטדיון גרין. הצפוניים מגיעים למשחק עם שלושה הפסדים בארבעת משחקי הליגה האחרונים ונראה שהפתיחה הטובה של הקבוצה נבלמה לחלוטין.

    המאמן ירון הוכנבוים צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב, אחרי ששחקנים רבים אכזבו אותו בשני ההפסדים האחרונים. ויקי כחלון יפתח בעמדת המגן הימני, כאשר דייויד אקווה יפתח כבלם במקום ירין פרץ שנפצע. בחלק הקדמי צפוי הוכנבוים לפתוח עם שלושה חלוצים, כאשר והיב חביבאללה יצטרף אל סתיו נחמני וקוון פרייטר.

    "המשחק נגד בית"ר ירושלים הוא עוד אתגר עבורנו", אמר הוכנבוים לקראת המשחק. "נערכנו ליריבה המצוינת בהתאם ליתרונות ולחולשות שלה. שמנו דגש בהכנה על משחק ההגנה שלנו. דיברנו עם השחקנים על מה צריך לייעל ולשפר בפרמטרים ההגנתיים. לצד זה נמשיך להציג את הכדורגל שאפיין אותנו עד עכשיו. אנחנו בטוחים שהדרך שבחרנו בה תביא אותנו לעמוד במטרות שלנו. בגרין תהיה מחר אווירה טובה עם הרבה אוהדים. מצפים למשחק טוב שלנו ולניצחון".

    הקשר רועי שוקרני התייחס למשחק החשוב ואמר: "אנחנו מגיעים למשחק אחרי תקופה פחות טובה, ורוצים לחזור לנצח. יש לנו אתגר לא פשוט נגד ביתר ירושלים והמטרה להביא שלוש נקודות בבית". הבלם ג'ניה ברקמן הוסיף: "משחק סופר חשוב עבורנו, אחרי שקיבלנו סטירה יפה מאוד בשבוע שעבר. כל מה שנותר לנו היה לעבוד כל השבוע, מאוד קשה ולעשות את ההתאמות שצריך. יש לנו מטרה ברורה להישאר בליגה ומחר בעזרת השם אנחנו באים לתת את הכול, כדי להשאיר את הנקודות בבית".

    שחקן הפועל נוף הגליל והיב חביבאללה מול שחקן הפועל ירושלים מאור ג'רסי. ברני ארדוב
    יקבל הזדמנות בהרכב. והיב חביבאללה/ברני ארדוב

    בית"ר ירושלים

    בית"ר ירושלים תצא מחר למשחק חוץ נגד הפועל נוף הגליל, כאשר הבשורה הטובה עבור ארווין קומאן והצהובים שחורים היא חזרתם של שלושה שחקנים לסגל לאחר תקופה ארוכה.

    הבלם אוראל דגני וגם הקשרים מרקו ינקוביץ ולירן רוטמן החלימו מהפציעות וייכללו בסגל הקבוצה מחר, אך יפתחו על הספסל וקומאן צפוי לעלות עם הרכב זהה לזה שניצח בשבוע שעבר 1:2 את הפועל חיפה. המשמעות היא שבמרכז ההגנה תמשיך השלישייה של אופיר קריאף, תמיר עדי ומקס גרצ'קין ואילו בקישור אביאל זרגרי וקמסו מארה ימשיכו לקבל קרדיט. עוזיאל פרדו מתוכנן להמשיך בקו ימין.

    קומאן התייחס ליריבה ולחזרת הפצועים: "נוף הגליל קבוצה מאוד פיזית, עם הרבה שחקנים מהירים וניסיון מאחורה. הכל תלוי בגישה שלנו. אם לא יהיו לנו האגרסיביות והרוח שיש להם, לא נשיג נקודות. אני בטוח בקבוצה, השבוע שעבר נגמר והכל מתחיל מחדש. לראשונה מזה ארבעה חודשים, אוכל לעשות בחירות לגבי מי ישחק. אני מקווה שכולם יישארו כשירים להמשך".

    הקשר תמיד עדי הוסיף: "הכי חשוב לנו לייצר המשכיות וביטחון. בליגה הזאת אין יותר מדי בטן, מהמקום האחרון עד השישי-שביעי הכל צפוף, כך ששני ניצחונות יכולים לקחת אותך קדימה וההפך. חדר ההלבשה מאוד מגובש וראו את זה גם בתקופות שדברים פחות עבדו".

    כ-2,000 אוהדים אמורים ללוות את הקבוצה מחר, אולם בית"ר ירושלים תממן כ-35 מאבטחים ואנשי צילום במטרה למנוע את כניסתם של כ-40 חברי ארגון לה פמילה, על פי רשימות שהועברו גם למשטרה המקומית.

    עוד בוואלה!

    שני בגביע: הגרלת סיבוב ח' בשידור חי, שש ערים מחכות לדרבי

    לכתבה המלאה
    מרקו ינקוביץ', אוראל דגני שחקני בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
    חוזרים לסגל. ינקוביץ' ודגני/ברני ארדוב

    טריוויה

    * בקדנציה של הפועל נצרת עילית בליגת העל, היא אהבה לשחק מול בית"ר ירושלים. היו לה שלושה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ורק הפסד אחד.

    * אותו הפסד היה במחזור השמיני בעונת הירידה 2005/06, כאשר ג'ף טוטואנה כבש שלושער ותומר חליבה הוסיף בדרך ל-0:4 בטדי.

    * הפועל נוף הגליל השיגה רק נקודה בארבעת המחזורים האחרונים, אבל מצד שני עדיין לא הפסידה העונה באצטדיון גרין. יש לה שתי תוצאות תיקו וניצחון אחד.

    * בית"ר ירושלים הפסידה בשני משחקי החוץ הקודמים שלה, ולא כבשה. שלושה הפסדי חוץ רצופים על האפס? זה לא קרה לה מאז מרץ-אפריל 2014.

    * ירון הוכנבוים אימן ארבע פעמים נגד בית"ר בליגת העל, השיג תיקו במשחק הראשון עם הפועל עכו ואז הפסיד שלוש פעמים (בשתי קדנציות שונות).

    הרכבי הקבוצות

    שופט: רועי ריינשרייבר
    אצטדיון: גרין
    קהל: 3000

    משחקי המחזור השמיני:

    עירוני קרית שמונה - מכבי תל אביב 3:1
    הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה 0:1
    מכבי נתניה - הפועל באר שבע 1:1
    מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 2:2
    הפועל חיפה - הפועל חדרה 0:3

    ראשון, 20:15: הפועל תל אביב - בני סכנין (ספורט2)

    שני, 20:15: הפועל נוף הגליל - בית"ר ירושלים (ספורט1)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully