וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערורייה ב-UFC: הלוחם "כמעט נהרג", השופט סירב להפסיק את הקרב

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 13:10

שופט הורחק מה-UFC אחרי שלא הפסיק קרב שבו אחד הלוחמים ספג מהלומות קשות בראשו, הפרשנים והצופים נותרו בהלם: "סיכון חיים, זה מכור"

לוחם ה-MMA הישראלי אורון כחלון מכנה את יריבו מחבל במהלך שקילה/טוויטר

שופט ה-UFC ויאצ'סלב קיסלב הורחק מ-UFC 267 באבו דאבי אחרי שלא הפסיק קרב שבו אחד הלוחמים ספג מהלומות קשות. צופים, פרשנים ורבים אחרים נדהמו לראות את הלוחם (שרק לאחרונה הצטרף) בנואה סיינט דניס סופג מתקפה ברוטלית מיריבו אליזו זלסקי דוס סנטוס, בקרב שבו המנצח הברזילאי שלח 149 מהלומות ליריבו (וספג רק 67) - ו-96 מהן היו לראש.

באחד הרגעים בקרב סיינט דניס נראה גמור לחלוטין, נדחק לגדר, התקפל במגננה חסרת אונים בזמן שיריבו הולם בו, אבל השופט משום מה לא הפסיק את הקרב - על אף שסיינט דניס ספג שורה ארוכה של אגרופים ובעיטות, במשך שניות ארוכות, ללא מענה.

יש לציין שהמפסיד הראה נחישות ועוצמות, ולא נכנע, אבל גם השדרים וגם לא מעט צופים קראו לעצור את הקרב כבר בסיבוב השני. בסופו של דבר דוס סנטוס ניצח 26:29 אחרי שלושה סיבובים, אבל מבחינת רבים השערורייה הגדולה הייתה איך הקרב הזה בכלל נמשך. השופט קיסלב אמור היה לשפוט קרבות נוספים, אבל כאמור הודח.

"תעצרו את הקרב!", צעק הפרשן דניאל קורמייה, "אני לא יודע מה הוא צריך לעשות... זה טירוף". לאחר מכן צייץ: "זאת תצוגת השיפוט הכי גרועה שראיתי בחיים שלי. ברור שזאת עבודה קשה, אבל הבנאדם לא אמיתי. היה קשה לראות את זה, ואני מקווה שבנואה בדרך לבית חולים עכשיו".

גם דוס סנטוס המנצח הודה שהיה צריך לעצור את הקרב: "אני מרגיש לא נעים עבור הבחור, הוא נפצע יותר ממה שאמור היה". הסוגיה עוררה דיון, ואחרי שהלוחם מייקל קייזה אמר ש"התפקיד הכי חשוב של שופט הוא להגן על הלוחמים", הלוחם רנדי בראון כתב: "מלבד העובדה שהשופט הזה זבל מהגיהינום - מתי נדבר על הסטיגמה השלילית שיש בכניעה ולזרוק את המגבת? אני אומר - תחיה, כדי להמשיך להילחם לקרב הבא. למאמן של האיש הזה לא אכפת ממנו".

עוד בוואלה!

סרטון של לוחם MMA תוקף הומלס באכזריות מסעיר את הרשת

לכתבה המלאה

הלוחם סייאר באהדורזאדה כתב: "מזל שסיינט דניס לא מת. צריך להרחיק לצמיתות את השופט הזה, הוא סכנה לענף", בעוד אלג'מין סטרלינג צייץ: "השופט בחר האלימות". וכצפוי, ברשתות החברתיות העלו טענות וחשדות לפיו מדובר בקרב "מכור" ושהשיקולים של השופט היו בגלל הימורים, דבר שכמובן לא הוכח

  • עוד באותו נושא:
  • UFC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully