וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער של איחוד האמירויות תשתתף בטורניר בישראל

31.10.2021 / 10:36

במסגרת הסכם שיתוף הפעולה, ההתאחדויות בישראל ובדובאי סיכמו על ביקור היסטורי בדצמבר: "הדגל הכחול-לבן יונף בגאון לצד דגל איחוד האמירויות"

יו"ר מנהלת הליגה ארז כלפון באיחוד האמירויות/מנהלת הליגות של אבו-דאבי

לקראת ביקור היסטורי בישראל: ההתאחדות לכדורגל הודיעה הבוקר (ראשון) שנבחרת הנוער של איחוד האמירויות תגיע ארצה ותשתתף בטורניר החורף על שם גברי לוי, שיתקיים ב-12-17 בדצמבר ויכלול גם את נבחרות ישראל, גרמניה ורוסיה.

מדובר בביקור ראשון של נבחרת ערבית בישראל, שמגיע שנה אחרי שההתאחדויות בארץ ודובאי חתמו על הסכם שיתוף פעולה. לביקור ההיסטורי עשוי להצטרף גם נשיא ההתאחדות של איחוד האמירויות, שייח ראשיד בין חאמד אל נועימי.

טיסת אל על, הטיסה המסחרית הראשונה מישראל לאבו דאבי נחתה, 31 באוגוסט 2020. ., רויטרס
עוד צעד חשוב במסגרת שיתוף הפעולה/רויטרס, .

ההתקרבות ביחסים בין ההתאחדויות התרחשה לאחר חתימת הסכם השלום בין המדינות, ובמקביל להצטרפות של שני שחקנים ישראלים - דיא סבע ועבדאללה חליאל שמשחקים באל נאסר - לליגה המקומית.

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "הבשורה הבוקר משמחת מאין כמותה והיא פרי למערכת יחסים חמה ופורה בין שתי ההתאחדויות. היה ברור כבר בחתימה על מזכר ההבנות ההיסטורי לפני כשנה, כי פני שתי ההתאחדויות לשיתופי פעולה ענפים ככל האפשר. רבים וטובים בשני הצדדים עמלו לטובת הרגע הזה ולטובת העמקת שיתוף הפעולה במגוון תחומים, מתוך אמונה כי הכדורגל הוא אמצעי נפלא לקירוב ולחיזוק הקשרים בין שתי המדינות. לאחר לא מעט שנים, הטורניר יכלול הפעם ארבע נבחרות ומעבר לכדורגל יהיו פעילויות אחרות משמעותיות גם באספקטים תרבותיים והיסטוריים. נניף בגאון לצד דגל הכחול לבן שלנו את הדגלים של איחוד האמירויות, גרמניה ורוסיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully