וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעד החוקים החדשים, נגד ג'יימס הארדן: דריימונד גרין תוקף את "הרמאים והבולשיט"

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 10:42

כוכב גולדן סטייט בעד השינויים: "כבר הפסקתי לראות כדורסל בגלל כל הפלופינג והרמאים, עכשיו כיף. אין כבר שחקנים שעושים את הזבל הזה וסוחטים עבירות, אני זוכר שהארדן סיים עם 24 מ-24 מהעונשין"

ברוקלין נטס מתאמנת לקראת פתיחת עונת ה-NBA/חשבון הטוויטר הרשמי של ברוקלין נטס

שינויי החוקה ממשיכים להעסיק את ה-NBA. מספר שחקנים מתלוננים העונה על שריקות שהם כבר לא מקבלים, ועל עבירות שנעשות עליהם לכאורה שלא נשרקות על ידי השופטים בגלל התקנות החדשות של הליגה, אבל על פי דריימונד גרין - השינויים האלה מבורכים, ואף גורמים לו ליהנות יותר מה-NBA.

דריימונד גרין, סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. Ezra Shaw, GettyImages
נהנה לראות כדורסל. גרין/GettyImages, Ezra Shaw

כזכור, הליגה החליטה שאם שחקן מצליח להקפיץ את יריבו, וקופץ קדימה בצורה יזומה ולא טבעית על מנת ליצור איתו מגע באוויר במטרה לסחוט עבירה - הדבר כבר לא ייחשב לפאול. ג'יימס הארדן נחשב למייצג של ה"טקטיקה" הזאת והתלונן, אבל גם טריי יאנג טען בשבוע שעבר ש"יש הרבה דברים שהם עדיין עבירה ולא שורקים. שחקנים עומדים להיפצע".

הלילה (בין שבת לראשון) גולדן סטייט הביסה 82:103 את אוקלהומה סיטי ועלתה למאזן 1:5 העונה, וגרין הבהיר שהוא נהנה מכדורסל השנה, ולא רק בגלל היכולת של קבוצתו. "אני רוצה להגיד כמה מענג לראות כדורסל בלי כל השריקות בולשיט האלה", אמר דריימונד, "מצטער, אני לא אומר לקלל בריאיונות, נכון? אז אגיד שוב, כמה זה מענג לראות כדורסל בלי השריקות הנוראיות האלה. אנשים מרמים את המשחק ותופסים שחקנים וסוחטים עבירות. אני באמת נהנה לראות כדורסל השנה.

"למעשה הפסקתי קצת לראות כדורסל, היו יותר מדי פלופינג וידיים מתנופפות, ושחקנים שמרמים כדי ללכת לקו. אז אני חושב שזה נהדר. זה היה עוול אם לא הייתי מדבר על זה, כי זה פנטסטי". גרין, שנחשב לשחקן הגנה בכיר, מאמין שהשינויים האלה מורגשים היטב. 100 אחוז, מרגישים את זה", אמר.

עוד בוואלה!

ג'יימס הארדן "נדפק" מהחוקים החדשים

לכתבה המלאה
שחקן ברוקלין נטס ג'יימס הארדן מתווכח עם שופט. Rich Schultz, GettyImages
"כשיש שחקן כזה, וברגע שאתה נוגע בו שורקים לך עבירה, בלתי אפשרי לשמור עליו"/GettyImages, Rich Schultz

"אין כבר שחקנים שעושים את הזבל הזה וסוחטים עבירות. המשחק הפך לתחרות מי סוחט יותר עבירות. אף אחד לא רוצה לצפות בזה, או לשחק בזה. ההבדל מורגש, אין ספק. זה כדורסל טהור יותר".

גם סטף קרי מסכים עם גרין. "יש כמה מקרים שהם באזור האפור", אומר קרי, "אבל זה עדיין נהדר עבור המשחק. אני יודע שהקהל אוהב את זה. שחקנים שמרוכזים בהגנה כם אוהבים את זה. גם אנחנו, שצריכים להתרכז עכשיו בלהכניס את הכדור לסל".

שחקן אטלנטה הוקס טריי יאנג מתווכח עם שופט. Todd Kirkland, GettyImages
החבר'ה מתלוננים. יאנג/GettyImages, Todd Kirkland

גרין יודע מי מייצג את התופעה. "ג'יימס (הארדן) הוא אחד הטובים בזה", אמר גרין, "בכניסות וסחיטת עבירות, סחיטה של עבירות מהשלוש, הוא אחד הטובים. אני בהחלט זוכר משחקים שבהם הוא היה מסיים עם 24 מ-24 מהקו. אז כשיש שחקן כזה, וברגע שאתה נוגע בו שורקים לך עבירה, בלתי אפשרי לשמור עליו. ואז התחלת לראות הרבה שחקנים צעירים מתמחים בזה, וכולם למדו מג'יימס. עכשיו המשחק זורם יותר, ואתה רואה כדורסל טוב יותר. אתה לא רואה תוצאות 137:149".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully