וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס בהפועל תל אביב, בר טימור: "אנחנו כרגע קבוצה שמחפשת את עצמה"

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 9:05

אחרי ההפסד השלישי בארבעה משחקים מפתיחת העונה חשש כבד אצל האדומים כי לא ייכנסו לרבע גמר גביע המדינה, הקפטן: "זה יושב לנו בראש, יש לנו חבר'ה שלחוצים מהסיטואציה". ביקורת על היכולת של ג'ייקובן בראון

בר טימור שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
"אנחנו מחפשים את עצמנו". טימור/אודי ציטיאט

פתיחת העונה החלשה של הפועל תל אביב המשיכה אמש (שבת) כשהאדומים הובסו בחוץ 90:76 בידי עירוני נס ציונה. להפועל היה זה הפסד שלישי בארבעה משחקים מפתיחת העונה והמטרה הראשונה שלהם לעונה זו - הגעה לשמונה הראשונות בתום הסיבוב הראשון כדי לתפוס מקום ברבע גמר גביע המדינה - הופכת להיות קשה יותר ויותר.

אנשי הקבוצה נראו כעוסים מאוד בסיום המשחק, בעיקר על היכולת של השחקנים שלא הצליחו לייצר משחק שני טוב באותו שבוע. ג'ייקובן בראון, שלא התאמן השבוע בשל מחלה, נראה מאוד כבד ואיטי, ולמרות שסיים עם 15 נקודות ו-6 אסיסטים, לא היו מרוצים בהפועל מיכולתו.

"חוץ מבדקות הראשונות, היה משחק לא טוב שלנו", סיכם בר טימור שקלע 10 נקודות, "התחלנו טוב ושיחקנו ביחד, בהמשך זה הפסיק משום מה. אנחנו נצטרך להבין למה זה קורה לנו. אנחנו כרגע קבוצה שמחפשת את עצמה לצערי. שיחקנו טוב בדקות הראשונות וגם בתחילת החצי השני, זה לא מספיק כרגע. אנחנו עדיין לא שם. זה עוד מוקדם, אנחנו צריכים להיות יותר טובים כשחקנים, לקחת יותר אחריות, לשחק ביחד, הדברים הקטנים, לצאת מזה".

כאמור, במועדון חוששים מאוד לא להיכנס לרבע גמר הגביע. "זה יהיה כישלון עצום אם לא נעמוד בזה", אמרו בהפועל אמש. טימור הסכים: "אני לא יודע אם נושא הגביע מוסיף לחץ, כולנו רוצים להשתתף שם. זה לגמרי מטרה, אנחנו צריכים להיות שם. זה מוסיף משמעות לסיבוב הזה, זה כן יושב לנו בראש. אנחנו מחפשים את עצמנו, יש לנו חברה שטיפה לחוצים מהסיטואציה גם לי היה רגע של אי שקט פנימי, זה קורה לכמה אנשים וקצת מפריע לנו. אנחנו צריכים לפתור אותם ביחד, אחד עם השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully