וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון אחד מהתואר: אטלנטה ברייבס עלתה ל-1:3 על יוסטון בוורלד סיריס

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 9:17

הברייבס ביצעו קאמבק, הפכו פיגור לניצחון 2:3 ורחוקים משחק אחד מזכייה בתואר ראשון מאז 1995. שני הומרים רצופים באינינג השביעי הפכו את התוצאה

שנות ה-90 היו תור הזהב של אטלנטה ברייבס, אבל הקבוצה השכילה לזכות רק בתואר אחד - ב-1995. 26 שנים חלפו, אף אחד לא ראה את זה מגיע, אבל הברייבס עשויים לרשום כבר הלילה (בין ראשון לשני, 2:15) זכייה בוורלד סיריס, לאחר שניצחו את יוסטון 2:3 ועלו ל-1:3 בסדרה.

שחקן אטלנטה ברייבס וויל סמית. Kevin C. Cox, GettyImages
וויל סמית' והברייבס מרגישים את זה מגיע/GettyImages, Kevin C. Cox

כמו בכל פלייאוף, הגיבורים מגיעים מכיוון לא צפוי. קייל רייט, לשעבר בחירת סיבוב ראשון בדראפט, ערך רק שתי הופעות על הגבעה העונה. ועדיין, הוא נכנס כבר לאחר שליש אינינג כדי להציל את המצב לאחר פתיחה רועדת של דילן לי, והגיש ארבעה אינינגים ושני שליש. הוא לא זכה בניצחון מאחר שיצא כשהברייבס עדיין היו בפיגור 2:0, אבל בצד של ההגשה ה-W רשום על שמו.

בצד החובטים, הברייבס חייבים תודה לדנסבי סוונסון וחורחה סולר. אחרי שאטלנטה צימקה מסינגל של אוסטין ריילי באינינג השישי, סוונסון הטיס את הכדור ליציע באינינג הבא מול כריסטיאן חאבייר. מיד אחריו, סולר, שעלה כפינץ' היטר, עשה זאת בעצמו והשלים את המהפך, לפני שהבולפן המצוין של הברייבס בראשות הקלוזר וויל סמית' שמר על התוצאה. אטלנטה כבר מתחילה להכין את הבמות.

הלילה במשחק 5 טאקר דיווידסון יגיש ראשון עבור אטלנטה, בעוד פארמבר ואלדס ינסה להציל את הסדרה עבור האסטרוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully