וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער שלישי העונה למנור סולומון, אלי דסה בישל שער ניצחון דרמטי

שחקן שחטאר דונייצק חגג מחזור שני ברציפות, כשהבקיע את הראשון ב-1:4 על דסנה. המגן בישל בדקה ה-91 ב-1:2 של ויטסה על הירנביין. 90 דקות לביטון ו-58 לעבדה ב-0:0 המאכזב של סלטיק, אלמקייס שוב נפצע

תקציר: ספורטינג קנזס סיטי - לוס אנג'לס גלאקסי 0:2/ספורט1

מנור סולומון העלה הערב (שבת) את מאזנו בליגה האוקראינית לשלושה שערים העונה, כשהעניק לשחטאר דונייצק יתרון מוקדם במשחק הביתי מול דסנה כבר בדקה השמינית, בדרך לניצחון 1:4. שחקן הכנף של נבחרת ישראל שמר על מקומו בהרכב ונהנה מבישול של דודו בדרך לשער במחזור שני ברציפות. שחטאר ספגה שוויון ועלתה שוב ליתרון משער של גיורגי סודאקוב (27). טטה (62) ופרננדו (63) הוסיפו. סולומון השלים 90 דקות והוא במומנטום טוב לקראת הביקור ביום רביעי במדריד, במפגש השני עם ריאל בשלב הבתים של ליגת האלופות.

ניר ביטון שחקן סלטיק מול ליבינגסטון. Rob Casey - SNS Group, GettyImages
פתח בקישור. ניר ביטון/GettyImages, Rob Casey - SNS Group

* ליאל עבדה וניר ביטון פתחו יחד בהרכב סלטיק, שנעצרה בליגה הסקוטית עם 0:0 ביתי מתסכל מול ליבינגסטון, כאשר החלוץ היווני יורגוס יאקומאקיס החמיץ פנדל בתוספת הזמן. עבדה הוחלף בדקה ה-58, ביטון השלים 90 דקות בקישור.

* חוסר המזל של עילאי אלמקייס נמשך, כשהקשר הישראלי שוב נפצע והוחלף בדקה ה-29 במשחק החוץ של אדמירה, שסיימה ב-3:3 מול אוסטריה קלגנפורט. ג'וזף גנדה נעדר בגלל פציעה והקבוצה של אנדי הרצוג במקום השמיני בליגה האוסטרית.

* בהולנד, אלי דסה המשיך בכושר הטוב כשבישל ללואיס אופנדה את שער הניצחון בדקה ה-91 ב-1:2 הדרמטי על הירנביין. מילאן ואן אווייק העלה את יריבתו של הישראלי ליתרון בדקה ה-45, והאורחת השוותה בדקה ה-55 בזכות שער של אופנדה. בתוספת הזמן, כאמור, המגן הישראלי שיתף פעולה עם החלוץ בדרך לניצחון חוץ דרמטי. לאור הניצחון, ויטסה מסיימת את יום המשחקים במקום החמישי בטבלה.

* עידן גולן לא שותף בהפסד של וולונטאר 1:0 לקלוז' ברומניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully