וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה עם ניצחון נוסף בלאומית, מהפך גדול למכבי אחי נצרת

היורדת מליגת העל ממשיכה לצמצם פערים אחרי 0:3 על הפועל רעננה, הנצרתים חזרו מפיגור 2:0 ל-2:4 על בית"ר תל אביב בת ים, הפועל פתח תקוה הפסידה 1:0 להפועל עכו

לקראת משחקי המחזור ה-9 בליגת העל/ספורט1

המחזור ה-10 בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) עם ניצחון נוסף של בני יהודה, הפעם 0:3 על נועלת הטבלה הפועל רעננה באצטדיון רמת גן. הפועל פתח תקוה שוב לא מצאה את הרשת וגם הפסידה 1:0 להפועל עכו, כשמכבי אחי נצרת הפכה מ-2:0 ל-2:4 בעילוט מול בית"ר תל אביב בת ים.

שחקני בני יהודה חוגגים עם דן מורי. אריאל שלום
שער בכורה בליגה הלאומית. דן מורי/אריאל שלום

הפועל רעננה - בני יהודה 3:0

אחרי החמישייה לרשת הפועל עפולה והניצחון בהארכה על נס ציונה בגביע, בני יהודה הצליחה לייצר רצף מול נועלת הטבלה. אלי כהן לא קיבל אישור לעמוד על הקווים בגלל שעות ההשתלמות החסרות והעוזר מוטי קריספיל נאלץ להיות חתום על עוד הפסד. רעננה השיגה רק נקודה העונה באצטדיון רמת גן ולא ניצחה את בני יהודה ב-11 המפגשים הקודמים בכל המסגרות. הפעם היא החזיקה מעמד 59 דקות, עד שהבלם דן מורי נגח לרשת אחרי הרמה של אלירן עטר. בדקה ה-81 אבישי כהן פרץ לרחבה ורצה פנדל, אבל השופט גל לייבוביץ' סימן להמשיך ואלמוג בוזגלו הרים לעמית זנטי שנגח פנימה. רועי בן שמעון חתם את התוצאה עם ריבאונד קל בתוספת הזמן, אחרי שזנטי נכנס בקלות לרחבה ונעצר אצל ברק לוי.

עוד בוואלה!

גביע המדינה: מכבי תל אביב נגד מרמורק, מכבי חיפה מול הפועל ירושלים

לכתבה המלאה
ברק לוי שוער הפועל רעננה מול יואל אבוחצירה שחקן בני יהודה. אריאל שלום
לא הצליח לעצור את האקסית. ברק לוי בשערה של רעננה/אריאל שלום

הפועל עכו - הפועל פתח תקוה 0:1

השלושער של אריאל לזמי בגביע לא פתח את בקבוק הקטשופ מבחינת הפועל פתח תקוה גם בליגה. המלאבסים נותרו עם שלושה שערים בלבד, מתוכם רק שער שדה אחד (בדקה ה-23 של מחזור הפתיחה, משמע: 880 דקות בלי שער שדה) ולא כבשו במשחק חוץ מאז השער העצמי של טארק בושנאק מאחי נצרת באפריל (כולל גביע הטוטו, מדובר כבר ב-929 דקות). לעכו הם לא הפסידו בעונה שעברה ואפילו לא ספגו ממנה שער בשלושה מפגשים (ניצחון 0:1 בחוץ ושתי תוצאות תיקו) אבל אחרי קורה בכל צד, הקבוצה של מסאי דגו המשיכה בכושר הטוב שלה והשיגה ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים בזכות שער של איאד חאג', שפרץ לרחבה בדקה ה-81, חמק מהשמירה ובעט בימין כדור שטוח אל הפינה. עכו כבר במקום החמישי, הפועל פתח תקוה ירדה ל-12.

אלמוג בוזגלו (מימין) עם עמית זנטי שחקני בני יהודה. אריאל שלום
המבשל והכובש של השער השני. אלמוג בוזגלו עם עמית זנטי/אריאל שלום
רועי בן שמעון שחקן בני יהודה. אריאל שלום
חתם את התוצאה. רועי בן שמעון/אריאל שלום

מכבי אחי נצרת - בית"ר תל אביב בת ים 2:4

שתי הקבוצות קיוו שהגביע יבשר על שינוי מומנטום מבחינתן, והאורחת חוותה מפח נפש דומה לזה שגרמה להפועל רמת גן עם הדרמה בסיבוב ז'. אייל חן כבש כבר בדקה הראשונה ודור תורג'מן חגג שער בכורה בדקה החמישית, אבל גם יתרון 0:2 לא הספיק לבית"ר תל אביב. השיחה של תומר קשטן במחצית עזרה, אחמד עאבד החזיר את אחי נצרת למשחק עם מספרת קדמית לחיבורים בדקה ה-46, השוויון הגיע בחלוף 10 דקות עם כדור רוחב של אנס דאבור שאיכשהו חדר פנימה, ודובב גבאי השלים את המהפך בדקה ה-70 עם עקב ועזרה גדולה מהשוער וגם חגג צמד שלוש דקות לסיום. הירוקים חזרו לנצח אחרי שישה מחזורים והשאירו את אליעזר בן אהרון ושחקניו מתחת לקו האדום.

אוהדי בני יהודה עם שלט מחאה: השכונה דורשת בית. אריאל שלום
מתגעגעים למגרש הביתי שלהם. אוהדי בני יהודה/אריאל שלום

תוצאות משחקי יום שישי:

הפועל עפולה - הפועל כפר סבא 0:1
מ.ס. כפר קאסם - הפועל אדומים אשדוד 1:3
הפועל אום אל פאחם - הפועל ראשון לציון 2:2
סקציה נס ציונה - מכבי בני ריינה 0:2
הפועל ניר רמת השרון - הפועל רמת גן 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully