וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטלנטה עלתה ל-1:2 בוורלד סיריס, הרוקי שלה נכנס להיסטוריה

עודכן לאחרונה: 30.10.2021 / 6:41

הברייבס ניצחו את יוסטון 0:2 בבית במשחק 3, איאן אנדרסון הפך למגיש השני בלבד אי פעם שרושם חמישה אינינגים לפחות בלי להרשות חבטה במשחק וורלד סיריס. משחק 4: בין שבת לראשון, 2:09

בתום קרב מגישים נהדר עלתה הבוקר (שבת) אטלנטה ליתרון 1:2 בוורלד סיריס על יוסטון, אחרי ניצחון ביתי 0:2. הברייבס ייארחו את משחק 4 בין שבת לראשון, ב-2:09 שעון ישראל (אל תשכחו להחליף שעון הלילה!).

אטלנטה - יוסטון 0:2 (1:2 לברייבס בוורלד סיריס)

שני המשחקים ביוסטון הסתיימו בצורה די חד צדדית, כאשר כל קבוצה לקחה אחד מהם. המפגש הראשון מבין שלושה באטלנטה לעומת זאת, היה שונה בתכלית, צמוד ודרמטי והתאפיין בקרב פיצ'רים משובח, למרות מזג אוויר לא אידיאלי ודי גשום בתחילת ההתמודדות.

הרוקי של אטלנטה, איאן אנדרסון, סיפק הופעה כבירה ולא אפשר לאסטרוס אף חבטה בחמשת האינינגים שלו על הגבעה. הוא הצטרף בכך לדון לארסן, האיש שחתום על המשחק המושלם המיתולוגי מ-1956, בתור המגיש השני בלבד אי פעם שרושם חמישה אינינגים לפחות ללא אף חבטת חובה במשחק וורלד סיריס.

את הריצה הראשונה של הברייבס במשחק השיג אוסטין ריילי עם דאבל באינינג השלישי, ששלח את אדי רוסאריו הביתה וגם אחרי שאנדרסון הוחלף, ההגשה של אטלנטה עבדה מצוין ואפשרה ליוסטון רק שתי חבטות עד לסיום. למעשה, היא סחבה את הנו היטר המשולב עד לאינינג השמיני, שם טעות של רוסאריו שברה אותו.

גם זה לא הפריע לברייבס. בתחתית האינינג השמיני חבט טראוויס ד'ארנו לסולו הומראן שהכפיל את היתרון ואחריו, וויל סמית' נכנס כדי לסגור את הדלת על התקוות של יוסטון למהפך מאוחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully